پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه خوی

حوزه/ امام جمعه خوی گفت: برای مقابله با شبهاتی که از طرف معاندین نظام و اسلام منتشر می‌شود بایستی برنامه‌ریزی دقیقی در راستای پاسخ گویی به شبهات صورت گیرد و در این راستا لازم است که در حوزه علمیه خوی مرکز پاسخ گویی به سوالات و شبهات ایجاد گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سید رضی شکوری شامگاه شنبه در جلسه کارگروه فضای مجازی مدارس علمیه شهرستان خوی که در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت فضای مجازی و نقش برجسته آن در تبلیغ دین اظهار داشت: هنوز حوزه علمیه آنطور که باید در فضای مجازی ایفای نقش نمی‌کند و بایستی در این زمینه برنامه ریزی و اقدامات جدی صورت گیرد و فعالیت حوزه علمیه و طلاب در فضای مجازی با برنامه‌های دقیق انجام شود.

وی تاکید کرد: فعالیت در فضای مجازی یک هنر است و نیاز به آموزش و تعلیم دارد و لازم است  در این کار از تجربیات مراکز و موسسات فعال به خوبی استفاده شود.

امام جمعه خوی در ادامه از لزوم راه اندازی سامانه پاسخ‌گویی به شبهات دینی در حوزه علمیه خوی خبر داد و گفت: برای مقابله با شبهاتی که از طرف معاندین نظام و اسلام منتشر می‌شود بایستی برنامه‌ریزی دقیقی در راستای پاسخ گویی به شبهات صورت گیرد و در این راستا لازم است که در حوزه علمیه خوی مرکز پاسخ گویی به سوالات و شبهات ایجاد گردد.

در پایان این جلسه، پس از تبادل نظر و هم اندیشی مصوب گردید شورای فضای مجازی حوزه علمیه خوی گام‌های چهارگانه، تجهیز و افتتاح اتاق رسانه و فضای مجازی، ایجاد سامانه جامع اطلاعات طلاب و روحانیون و مساجد شهرستان خوی، آموزش و ارتقای علمی و مهارتی طلاب فعال در فضای مجازی و ‌توسعه فعالیت‌های حوزه علمیه در جهت تبلیغ دین و ایجاد مرکز پاسخگویی به شبهات را که به عنوان زیرساخت‌های اساسی فعالیت مجازی است تا پایان سال ۹۸ را بردارد.




انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha