جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: عربستان و متحدانش اکنون در باتلاق یمن دست و پا می زنند ولی با کمال پررویی به دنبال ایجاد ناامنی در ایران هستند!!.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران، ضمن تبریک هفته بسیج عنوان کرد: این روزها استکبار و دشمنان داخی و خارجی و بعضا برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به شدت در حال تبلیغات و اقدامات منفی علیه انقلاب اسلامی هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: خباثت دشمنان امروز به مرحله ای رسیده است که به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند تا جایی که برخی از رسانه های معاند آموزش آشوب گری در تلویزیون را می دهند که این برای کشورهایی که دم از دموکراسی می زنند مضحک و خنده دار است.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان گفت: سال گذشته محمد بن سلمان وهابی که پرونده اخلاقی بسیار سیاهی در بین سیاستمداران جهان دارد، بعد از شکست داعش فرزند ناخلف وهابیت و جریان تکفیری، علنا اعلام کرد که «می خواهیم ناامنی ها را به داخل مرزهای ایران بکشانیم» که این یعنی اعلان علنی جنگ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: عربستان و متحدانش اکنون در باتلاق یمن دست و پا می زنند ولی با کمال پررویی به دنبال ایجاد ناامنی در ایران هستند!!.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران با اشاره به اینکه ملت ایران بسیار با بصیرت تر از آن هستند که فریب وعده ها و حرفهای دشمنان را بخورند، عنوان کرد: دشمنان در طول عمر این انقلاب از هر دری وارد شده است که ستون های این انقلاب را تضعیف کند، ولی تنها نتیجه ای که عایدش شده است، پشیمانی و سرخوردگی بوده است.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: روزگاری نه چندان دور ابرقدرت ها هر مسئله ای پیش می آمد سریعا اعلام می کردند که علیه ایران گزینه نظامی روی میز است!! ولی اکنون در آرزوی مذاکره با جمهوری اسلامی هستند که این نشان از اقتدار و تاثیرگذار بودن این نظام در منطقه و حتی دنیا دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه بسیج در کشور، عنوان کرد: بسیج نیروی مردمی و برخواسته از بطن جامعه اسلامی است که امروز به عنوان یکی از ستون های اصلی این انقلاب محسوب می شود.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: بسیج هم در عرصه های نظامی و هم سازندگی و عمرانی کارنامه بسیار درخشانی از خود برجای گذاشته است، لذا این همه حاشیه سازی برای بسیج از سوی دشمنان تنها برای ایجاد حس ناامیدی و تردید در این نیروی مردم و پرشور است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران در پایان سخنان خود گفت: همه ملت ایران به نوعی بسیجی محسوب می شوند زیرا در صحنه ها و عرصه های ملی همیشه حضوری ماندگار و تاریخی داشته و دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha