چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه پلدشت

حوزه/ حجت الاسلام طالبی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی دشمنان و شکست زود هنگام آن‌ها در فتنه اخیر، باید مراقب برنامه‌ریزی دشمنان در آستانه انتخابات بود.

حجت الاسلام وحید طالبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی، با اشاره به وجود امنیت در کشور اظهار داشت: امنیت یکی از مهمترین محورها در این کشور است و به هیچ وجه اجازه عرض اندام به آشوبگران داخلی و خارجی را نخواهیم داد و ملت اجازه نمی دهند که عده‌ای آشوبگر امنیت و آرامش کشور را برهم بزنند.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم غاصب صهیونستی بدانند که بزودی نابود شده و از بین خواهند رفت همانطوری که مقام معظم رهبری افول آن‌ها را اعلام کرده است، اضافه کرد: سهمیه بندی بنزین اقدامی ضروری است و مقام معظم رهبری نیز آن را تایید کرده است و تاکید رهبری بر ضرورت نظارت دقیق مسئولان و اقدام مناسب برای عدم گرانی دیگر اقلام است و مسئولان نباید اجازه دهند که افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین بر سایر کالاها تاثیر بگذارد.

امام جمعه پلدشت با اشاره به روش‌های مقابله با فتنه‌ها افزود: بصیرت افزایی برخاسته از توحید، توکل برخداوند سمیع و بصیر، توسل بر ذیل عنایت پیامبر و اهل بیت (ع ) صبر واستقامت و شکیبایی، حسن ظنّ به وعده‌های الهی، فرصت سازی از تهدیدها و شکستن اتحاد فتنه گران از روش‌های مقابله با فتنه است.

وی تصریح کرد: چند نکته در این حوادث باید مدنظر قرار گیرد که می‌توان به سازمان یافتگی، آموزش دیدگی در جنگ شهری، مهارت در تخریب هدفمند، تقسیم کار دقیق، سرعت عمل زیاد، شدت خشونت بی‌سابقه، لایه بندی‌های تشکیلاتی دشمنان در این این فتنه اخیر اشاره کرد.

حجت الاسلام طالبی گفت: دشمن از مدت‌ها قبل پیاده نظام خود را آماده کرده بود و منتظر فرصتی بود که بتواند افکار عمومی را در مقابل حاکمیت و نظام اسلامی قرار دهد؛ تصور دشمن این بود، پس از یک ونیم سال فشاراقتصادی و تحریم و جنگ روانی، به تدریج مردم ایران آماده اعتراض و مقابله شده‌اند و کافی است جرقه‌ای زده شود تا تبدیل به آتشی شعله ور شده و به سرعت گسترش یابد.

و در پایان گفت: دشمن این‌گونه تصور کرده بود که فرصت اعتراضات مردم به طرح فوق، بهترین زمان ممکن است که می‌تواند نقطه آغازباشد، اعتراضاتی که دومینو وار می‌تواند در ماه‌های آینده و در انتخابات پیش رو، کشور را دچار التهاب کند اما بصیرت مردم و تیزهوشی رهبری این فتنه را هم خنثی کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha