جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجاب

حوزه/ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور امام جمعه موقت، فرماندهان نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج کاشان و ناهیان امر به معروف و نهی ازمنکر خواهر کاشان از طرح همیاران حجاب و عفاف (گوهران) رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام اسلامی تبار، امام جمعه موقت کاشان، شامگاه امشب در آیین رونمایی از طرح همیاران حجاب و عفاف در کاشان، با اشاره به اهمیت حجاب وعفاف در جامعه، پشتوانه اعتقادی را مهمترین عامل موفقیت در تمام کارها دانست و خطاب به خواهران آمران به معروف و نهی ازمنکر کاشان گفت: اگر پشتوانه اعتقادی و دینی داشته باشید خواهید توانست در این عرصه موفق و پیروز شوید.

وی، آمران به معروف و ناهیان منکر را یاوران خدا دانست و تصریح کرد: یاوران دین خدا کسانی هستند که در گسترش ارزشهای دینی و معنویت در جامعه تلاش می کنند.

امام جمعه وقت کاشان، با بیان اینکه دفاع از دین و حقیقت روش های خاص خودش را دارد، شیوه شناسی در امربه معروف را بسیارمهم ارزیابی کرد و گفت: کسانی که وارد عرصه امر به معروف و نهی از منکر می شوند نباید کوچکترین لغزشی داشته باشند.

حجت الاسلام اسلامی تبار، به رسالت بسیار مهمی که دست اندرکاران امران به معروف و ناهیان از منکر دارند اشاره کرد و گفت: با برخورد مناسب، محبت آمیز و جذاب می توان کار به معروف و نهی از منکر کرد.

سرهنگ علی قربانی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان، نیز در ادامه این مراسم، انسجام و همکاری کلیه دستگاهای اجرایی شهرستان کاشان در احیای امربه معروف و نهی از منکر را ضروری دانست و گفت: نیروی انتظامی به سهم خودش بیش از آن چیزی که تصور می رود در خط مقدم فرهنگ سازی در احیای امربه معروف و نهی ازمنکر قرار دارد.

وی از کاشان به عنوان شهر دارالمومنین، شهید پرور و فرهنگ دوست نام برد و گفت: نباید اجازه بدهیم در عرصه گردشگری به ارزشهای دینی این شهر صدمه وارد شود.

شایان ذکراست در پایان از طرح همیاران حجاب و عفاف  و نمونه ازچادر تولید شده کارآفرین نمونه کشوری خانم اخوان رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha