جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ شرکت طلاب و روحانیون بسیجی در رژه نیروهای مسلح اصفهان

حوزه/ گردهمایی و فراخوان طلاب و روحانیون بسیجی اهواز، دوشنبه شب در مجتمع صالحین کیانپارس، با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام پرچم، فرمانده بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و با اشاره به تجمع ۱۵ هزار نفری بسیجیان در اهواز اظهارداشت: در این راستا با توجه به اینکه سه‌شنبه پنجم آذرماه جاری، قرار است تجمع بزرگ بسیجیان در اهواز برگزار شود، فراخوانی برای طلاب و روحانیون بسیجی استان خوزستان اعلام شد که بر این مبنا، إن‌شاءالله فردا شب در مجتمع صالحین کیانپارس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سخنران این فراخوان نماینده ولی‌فقیه در خوزستان است، گفت: علاوه بر حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، تنی چند از مسئولان ارشد سپاه خوزستان نیز در این فراخوان حضور و سخنرانی می‌کنند.

حجت‌الاسلام پرچم، با تأکید بر اینکه فراخوان طلاب و روحانیون بسیجی در راستای آمادگی هرچه بیشتر جهت حضور در اجتماع عظیم بسیجیان استان است، تصریح کرد: طلاب و روحانیون بسیجی استان خوزستان همواره مدافع حقوق مردم و مطالبه کننده دغدغه‌های اصلی آحاد جامعه بوده و إن‌شاءالله در اجتماع عظیم بسیجیان، تجدیدعهدی دوباره با آرمان‌های انقلاب و ولایت‌فقیه، خواهند کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha