جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عباسی

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: دشمنان بدانند که آحاد ملت ایران با رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی پیوندی ناگسستنی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه سفیران هدایت که در سالن اجتماعات این مدرسه بر گزار شد، گفت: استکبار جهانی با ظلم و بی عدالتی و از بین بردن کرامت انسانی و هویت ملی به کار خود ادامه می دهد، لذا باید در برابر توطئه های شوم آنها هوشیار بود.

مدیر حوزه علمیه قزین خاطرنشان کرد: ملت ایران در این 40 سال به دشمنان کینه توز خود نشان داده که در برابر هیچ ظلمی سر تسلیم فرود نیاورده و نخواهد آورد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حضور باشکوه و بی نظیر آحاد ملت ایران در راهپیمایی های اخیر در شهرهای مختلف کشور نشان داد که ملت ایران با حفظ وحدت و تبعیت از فرامین رهبری به دشمنان اجازه کوچکترین خیانتی به ملت و خاک این کشور نخواهند داد.

وی عنوان کرد: این ملت بصیر در این سالها که آماج تهدید و تحریم از سوی آمریکا و استکبار جهانی قرار گرفته بودند بارها مورد امتحانات الهی قرار گرفته و سرافرازانه از این امتحان خارج شده و برای سربلندی ،آگاهی ،بیداری و هوشیاری و وحدت ملت خدای متعال را شکر و سپاسگزاریم.

عباسی اظهار کرد: مسئولان با هوشیاری ،مردم با بصیرت و همدلی و نیروهای نظامی با اقتدار باید توطئه های استکبار جهانی و عناصر داخلی آنها را خنثی و اجازه هیچ گونه فعالیت خرابکارانه و آشوب طلبانه ای را به آنها ندهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha