شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار شهسواری

حوزه/ سردار شهسواری گفت: جوانان با استفاده از تجربیات پیشکوتان انقلاب آنچه را که در بیانیه گام دوم انقلاب رهبری به آن تاکید کرده‌اند عملی کنند

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، سردار حبیب شهسواری، امروز در مراسم تحویل نمادین پرچم انقلاب به دست جوانان که در سالن کانون جوانان بسیج برگزار شد، با بیان اینکه امروز داشتن تفکر بسیجی گره‌گشای مشکلات کشور است اظهار داشت: امروز لازم است همه با روحیه جهادی و تفکر بسیجی به دنبال تحقق اهداف انقلاب اسلامی باشند و آنچه که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم بیان کرده‌اند جوانان باید اقدام عملی در این راستا انجام دهند.

وی اضافه کرد: تشکیل بسیج یک الهام الهی بود که حضرت امام دستور تشکیل آن را صادر کردند و قطعا این مسئله یکی از بزرگترین الطاف خدای متعال برای ملت ایران بوده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بسیجی بودن سخت‌تر از پاسداری می‌باشد تصریح کرد: بسیجی بودن یعنی عمل به آنچه که در فطرت و ذلت انسان نهاده شده است و این رسالت بسیار سنگینی است و به همین دلیل امام راحل بسیج را در انقلاب اسلامی احیا کرد.

وی اضافه کرد: تفکر تشکیل بسیج به هجرت پیامبر اسلام (ص) از مکه به مدینه برمی‌گردد که همه مردم را جهت کمک به اسلام موظف و درگیر کرد.

سردار شهسواری در پایان با تاکید بر اینکه منظور از جوانگرایی کنار گذاشتن افراد با تجربه و کاردان نیست، گفت: جوانگرایی یعنی تلفیق جوانان و پیشکسوتان است و باید ضمن سپردن کارها به جوانان از تجربه افرادی که در این نظام زحمت کشیده‌اند استفاده کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha