سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بناب

حوزه/ مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س)، در حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) بناب  برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز، مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور سردار نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) و از فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی، صبح امروز، در حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) بناب  برگزار شد.

 سردار نوعی اقدم با اشاره به اینکه ماندگارترین و عالی ترین تابلو بسیجی آرمان های نورانی شهدا است، افزود: افتخار می کنیم که بسیجی هستیم، چرا که دنیا در برابر برتریت تفکر بسیجی عاجز مانده است.

وی ادامه داد: اسرائیل که ادعا دارد در آن واحد به هر کشوری بخواهد مسلط می شود، در برابر حزب الله در پنهان تسلیم می شود که اینها همه در سایه روحیه و تفکر بسیجی و اطاعت رهبری سید حسن نصراله است.

 سردار نوعی اقدم به برتری قدرت نظامی ایران اشاره کرد و افزود: سال هاست روسای جمهور آمریکا خصوصا اوباما و ترامپ دستور حمله به ایران را داده و در عمل جرات نکرده اند، علت این است که دکترین ارتش آمریکا به این موضوع واقفند که حریف قدرت نظامی و مقاومت نهفته ایران نمی شوند.

 وی تاکید کرد: آمریکا فقط به دنبال منافع استکباری خود است و هیچ گاه مشکل ما با آمریکا حل نخواهد شد؛ هر وقت هم دیدیم لحن آمریکا با ما ملایم تر شده است، دلیلش این است که مقاومت و ایستادگی ما جواب داده و در آمریکا انقلاب شده است.

 سردار نوعی اقدم در پایان رمز موفقیت و پیروزی را حفط اقتدار، عزت و تفکر بسیجی دانست و گفت: اگر اقتدار، عزت، وحدت و روحیه تفکر بسیجی را حفظ کنیم قطعا پیروز خواهیم بود، هر چند دشمنان در صدد ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولین هستند تا اهداف شوم و پلیدشان را در کشور عملی سازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha