جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام قربانی ، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام قربانی گفت: ما در این چند سال فقط نام تدبیر را شنیدیم و در عمل بسیاری از تصمیمات دولت برای مردم گران تمام شد؛ به همین دلیل مسئولین باید بیشتر از پیش، با دقت و تدبیر حکیمانه کار کنند.

حجت‌الاسلام قربانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، پیرامون وضعیت معیشتی مردم، اظهار داشت: پس از افزایش یک‌شبه قیمت بنزین و حامل‌های سوخت، اعتراضاتی در سطح کشور از سوی مردم صورت گرفت که این اعتراضات دستمایه‌ای برای تحرک عوامل نفوذی دشمنان و به تبع آن، تبدیل اعتراضات مردمی به آشوب‌های خیابانی شد.


وی ادامه داد و گفت: بعد از آن اقدامات فجیع عوامل و مزدوران وابسته به خارج، خون مردم به جوش آمده و طی روزهای جاری به خیابان‌ها آمده و علیه آشوبگران اعلام براعت و بیزاری کردند.


حجت‌الاسلام قربانی، تصریح کرد: هم‌اکنون با گذشت چند روز از آشوب‌ها و خاموش شدن آتش فتنه‌های دشمنان دولت باید اقدامی عاجل در خصوص کنترل قیمت کالاهای اساسی انجام دهد؛ چراکه با افزایش قیمت حامل‌های سوخت، قهرا و اجباراً قیمت برخی از کالاهای اساسی افزایش یافته است و این مسأله معیشت مردم را با مشکل مواجه کرده است.


مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، با تأکید بر اینکه مسئولان باید از کلی گویی پرهیز کنند و در واقعیت تدبیری برای امور جاری کشور بی اندیشند، گفت: ما در این چند سال فقط نام تدبیر را شنیدیم و در عمل بسیاری از تصمیمات دولت برای مردم گران تمام شد؛ به همین دلیل مسئولین باید بیشتر از پیش، با دقت و تدبیر حکیمانه کار کنند.


حجت‌الاسلام قربانی، با بیان اینکه خوزستان مشکلات بسیار زیادی به‌ویژه در نقاط محرومش دارد، اضافه کرد: بخش زیادی از مطالبات مردم بر عهده مجلسی‌هاست! نمایندگان مردم خوزستان برای نقاط محروم و ضعیف استان چه کرده‌اند!؟ نمایندگانی که با رأی مردم بر کرسی قانون‌گذاری نشستند و قرار بود در کنار قانون‌گذاری بر عملکرد دولت نظارت جدی داشته باشند، امروز نسبت به مسأله گرانی بنزین چه تدبیری لحاظ کردند!؟


وی در پایان تصریح کرد: تدریجی شدن ارتقاء قیمت سوخت و حامل‌های انرژی، یکی از تدابیری بود که از سوی مجلس می‌توانست تدوین شود اما متأسفانه مسأله را رها کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha