جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلسات هفتگی قرآن کریم

حوزه/ جلسه هفتگی قرآن کریم، هر هفته دوشنبه‌ها در حوزه علمیه اهواز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام امیر صیاحی، مسئول امور قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی قرائت قرآن در حوزه علمیه اهواز، اظهار داشت: با توجه به لزوم گسترش فرهنگ قرائت قرآن در جامعه و در راستای تقویت سطح روخوانی و روان‌خوانی و همچنین انس با قرآن طلاب، این جلسات به‌صورت هفتگی در حوزه علمیه اهواز برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان، اهتمام ویژه‌ای بر مسأله قرآن در مدارس علمیه دارد، گفت: طلاب به‌عنوان شاگردان مکتب امام صادق(ع) باید با قرآن مأنوس باشند و این مهم محقق نمی‌شود مگر با استمرار بر تلاوت قرآن که در این راستا «امور قرآن و حدیث» حوزه علمیه خوزستان جلسات هفتگی قرائت قرآن را برگزار می‌کند.


حجت‌الاسلام صیاحی، استاد جلسه هفتگی قرآن کریم را «سید حسن موسوی» یکی از اساتید بر جسته قرآن کریم در کشور اعلام کرد و گفت: ما برای تقویت فرهنگ تلاوت و روان‌خوانی قرآن کریم میان طلاب، همواره از اساتید برجسته در این زمینه بهره می‌بریم تا إن‌شاءالله بتوانیم هرچه بیشتر در این زمینه موفق باشیم.


مسئول امور قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان، در پایان گفت: جلسات هفتگی قرآن کریم هر دوشنبه‌ها رأس ساعت 8 شب در مسجد اعظم واقع در بلوار آیت‌الله بهبهانی، برگزار می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha