پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در تجمع بسیجیان تبریز گفت: بسیج بهترین مدافع انقلاب بوده و تا بسیج فعال است این نظام شکست نخواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، صبح امروز(۵ آذر)  در مراسم تجمع بسیجیان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین که در میدان ساعت تبریز برگزار شد، گفت: بسیج نشان عظمت ملت،  نیروی کارآمد کشور، بهترین مدافع اسلام و انقلاب است و تا بسیجی هست نظام ما شکست نخواهد خورد و بسیج نماد گمنامی و بی نشانی بوده و مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه حضور با همت بلند بسیج، همیشه در میدان های سخت مشهود بوده است، افزود: بسیج مجموعه ای است که با تاکید بر مفهموم متعالی تر آرمان و ارزش ها و با تاکید بر ایدوئولوژی انقلابی و توسعه ملی شکل گرفته است و توانسته همه قومیت ها را گرد هم جمع کند.

امام جمعه تبریز با اشاره به حضور بسیج در همه عرصه ها، تاکید کرد: حضور بسیج حضور عاشقانه و مومنانه است؛ بسیج همیشه در میدان‌های سخت پیشگام بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم افزود: گفتمان سازی معمولا کار کوتاه مدتی نیست و باید با برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

سردار اصغر عباسقلی زاده، جانشین سپاه عاشورا نیز گفت: درود و سلام خدا بر شما بسیجیان که از جان و مال تان  برای عظمت این کشور گذشتید و خوشا به حالتان که پیرو ولایت هستید و بار سنگین انقلاب را به دوش خود می‌کشید و تمام فتنه‌ها را با صلابت خود خنثی کردید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha