سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی با تاکید بر اهمیت کار روحانیون بسیجی و ائمه جماعات در ترویج تفکر بسیجی در جامعه، گفت: روحانیون تلاش کنند روحیه ایثار، فداکاری و آرمانخواهی را در جامعه نهادینه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امروز در همایش ائمه جماعات و روحانیون انقلابی ارومیه که در دفتر امام جمعه  این شهر برگزار شد، ضمن تبریک روز بسیج، به اهمیت این ‌نهاد مقدس پرداخته و اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که در ایران اسلامی تنومند گشته و به عنوان الگوی بی‌بدیل در منطقه تبدیل شده است.

وی با اشاره به اهمیت اخلاص و تقوا در انسان، افزود: مهمترین ویژگی انسان‌های مومن رفتار توام با تقوا و مد نظر داشتن رضایت الهی است و چنانچه ما به عنوان بسیجی روحانی بتوانیم سخن و کارهای خود را بر اساس تقوا و رضایت الهی انجام دهیم سعادتمند خواهیم شد.

امام جمعه ارومیه در پایان سخنان خود بر تلاش روحانیون بسیجی و ائمه جماعات برای ترویج تفکر بسیجی تاکید کرد و گفت: تلاش کنید روحیه ایثار، فداکاری و آرمان خواهی را در جامعه نهادینه کنید و در این زمینه وظیفه شما روحانیون بسیار مهم و تاثیرگذار است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha