پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
احمدالحسن

حوزه/ رئیس اداره آموزش های کابردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: دوره کوتاه مدت نقد جریان احمد الحسن بصری ویژه مبلغان این دفتر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مجید شجاعی، صبح امروز با اعلام این خبر گفت: یکی از جریان های خطرناک در موضوع مهدویت، جریان «احمد الحسن بصری» است و دلیل آن، دارا بودن ویژگی های متمایز از سایر مدعیان دروغین می باشد.

وی افزود: در سال های اخیر فعالیت تبلیغی این جریان افزایش یافته و گرایش بعضی از مذهبی ها، حساسیت موضوع را دو چندان کرده است، بنابراین ضرورت نقد و بررسی افکار و دیدگاه های آن در اولویت دیگر جریان های دروغین مهدویت قرار می گیرد.

رئیس اداره آموزش های کابردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که این دوره قالب ۳۲  ساعت آموزشی برنامه ریزی شده است، افزود: این دوره در چهار هفته و روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ساعت ۸ صبح تا ۱۴ برگزار می شود.

وی اولین جلسه را ۶ آذر ماه بیان کرد و گفت: استاد دوره حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی هوشیار نویسنده چند کتاب در نقد و بررسی جریان احمد الحسن بصری می باشد.

شجاعی در پایان گفت: علامات و شروط امامت، حصر امامت و شبهات، مهدویت و قائمیت، مدعیان نیابت و مهدویت و مشترکات و علائم ظهور، سرفصل های آموزشی این دوره می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha