جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی- امام جمعه خرمآباد

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه بسیج دمیدن روح امید در دل مردم است، تصریح کرد: بسیج ظرفیتی برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه نیز محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در اجتماع با شکوه بسیجیان در ورزشگاه تختی خرم آباد با اشاره به اینکه ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج قدرتمند است، گفت: بسیج در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره با حضور در میادین مختلف، با ولایتمداری و از خود گذشتگی از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی حفاظت و صیانت کرده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج از یادگارهای ارزشمند امام خمینی (ره) است، بیان داشت: بسیج هم اکنون به عنوان یک شجره طیبه جهانی مطرح است و اقدامات و ثمره اش جهانی شده است.  

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه بسیج برآمده از دل مردم  و یک نیروی خودجوش و مردمی است، اظهار داشت: بسیج ظرفیتی بزرگ برای خدمات دهی به مردم مناطق محروم است و امروزه بسیجیان در تمامی میادین حضوری پررنگ و اثرگذار دارند.  

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه بسیجیان با شهامت و شجاعت حافظ اقتدار و امنیت روزافزون ایران اسلامی هستند، گفت: اجتماع بسیجیان در سالروز تشکیل بسیج، نمایش ولایتمداری، بصیرت و استکبار ستیزی است.  

رئیس شورای حوزه علممیه استان لرستان با بیان اینکه بسیج ظرفیتی برای دمیدن روح امید در دل مردم است، خاطر نشان کرد: بسیج ظرفیتی برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه نیز محسوب می شود.  

وی با اشاره به اینکه بسیج ظرفیتی برای تبدیل چالش ها به راه حل ها است، گفت: بسیج در حوادث سیل و زلزله خدمات رسانی مطلوب و خوبی به مردم داشته است.  

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه بسیج حافظ اقتدار و امنیت روزافزون مردم است، خاطر نشان کرد: حضور بسیجیان باعث امنیت و آرامش مردم شده است که نمونه آن در حادثه اخیر مدیریت مصرف سوخت بوده است.  

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان با بیان اینکه مسئولان باید از ظرفیت فراوان و ارزشمند  بسیج برای حل مشکلات کشور بهره بگیرند، افزود: بسیج همواره آماده جانفشانی و خدمت به مردم است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha