پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسعود بصیری- رئیس بسیج رسانه

حوزه/ مسئول سازمان بسیج رسانه کشور تصریح کرد: بی شک اهداف مقرر در بیانیه گام دوم انقلاب در سایه وجود و تقویت روحیه و فرهنگ بسیجی محقق می شود.

مسعود بصیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این هفته به آحاد ملت انقلابی و بسیجی ایران اسلامی اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری، امروز هر کسی که دل در گرو ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی دارد و در مسیر خدمت صادقانه و بی منت به مردم است، او یک بسیجی است، هر چند که از حیث سازمانی نیز عضویت در بسیج نداشته باشد.

وی افزود: واقعیت آن است که امروز بسیج در عرصه ها و سنگرهای مختلف اعم از فرهنگی و رسانه ای، اجتماعی و خدمت رسانی، محرومیت زدایی و نیز مقابله با توطئه های دشمنان در ابعاد گوناگون، در وسط میدان قرار دارد و بسیجیان با همان روحیه اخلاص و معنویت خود در مسیر تحقق منویات و مطالبات مقام معظم رهبری، ایفای نقش می کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه همچنین گفت: هر چند که دشمنان به دنبال آن هستند که در نبرد رسانه ای و جنگ روانی، امید به آینده را از مردم ما به خصوص نسل جوان بگیرند، اما خدمت رسانی صادقانه و بی منت بسیج در عرصه های گوناگون و رویش های مبارک انقلاب اسلامی در این خصوص تا حدود زیادی نقشه های شوم دشمن را خنثی کرده و می کند ولی با این همه ما نباید از اهمیت ترویج تفکر، روحیه و فرهنگ بسیجی و جهادی در جامعه غافل شویم.

وی با اشاره به این که لازمه موفقیت در گام دوم انقلاب، وجود همین تفکر و روحیه بسیجی و کار جهادی است، خاطرنشان کرد: نگاه و رویکرد بسیجی باعث می شود که مشکلات کشور در عرصه های مختلف از جمله در جبهه اقتصادی به تدریج کاهش یابد، البته به شرط آن که مسئولان نیز همین تفکر و روحیه بسیجی را دارا باشند و همه جانبه در مسیر تحقق رهنمودها و بیانات رهبر معظم انقلاب بکوشند و گرنه به صرف حرف و ادعا، مشکلی حل نمی شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha