جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه فسا

حوزه/ امام جمعه فسا گفت: همه ما خدمتگزاران نظام اسلامی و خادم مردم هستیم از این رو باید با همت مضاعف تلاش کنیم تا سختی ها را بر مردم کم کنیم، در این روزها که مردم روزگار پرمحنتی را می گذرانند روا نیست خواب راحت و آسایش داشته باشیم.

حجت‌الاسلام حسین جمالی زاده در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، به افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین و به حاشیه رانده شدن مطالبات مردم توسط عده‌ای آشوبگر اشاره کرد و اظهار داشت: در فرمایشات کوتاه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب تصریح شد که مسئله گرانی بنزین در راستای اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها به تصمیم سران سه قوه بوده است.

وی با بیان اینکه از هر سه قوه می‌خواهیم که به عهدی که این روزها بسته‌اند با جدیت وفا کنند، اضافه کرد: باید سران سه قوه تمام ساز و کارها را به کار گیرند تا گرانی از این که است گسترده‌تر نشود.

امام جمعه فسا با تأکید بر اینکه باید از گرانی اجناس جلوگیری کرد، گفت: مردم در فشار و مضیقه‌اند، نمایندگان از همه ابزارها برای نظارت بر دولت در وظایفش استفاده کنند، همچنین در صورت روند افزایش قیمت‌ها یا کاهش عرضه کالاها، به‌ویژه کالاهای اساسی فوراً پیگیری کنند.

وی با اشاره به ضرورت مصرف درآمد مازاد دولت از محل افزایش قیمت بنزین در جهت معیشت مردم و رونق تولید، عنوان کرد: توقع مردم از نمایندگان این است که نماینده موکلینشان باشند و زبان گویای خواسته‌ها و اراده‌ی مردم باشند.

حجت‌الاسلام جمالی زاده خاطرنشان کرد: همه ما خدمتگزاران نظام اسلامی و خادم مردم هستیم از این رو باید با همت مضاعف تلاش کنیم تا سختی‌ها را بر مردم کم کنیم، در این روزها که مردم روزگار پر محنت و سختی را می‌گذرانند روا نیست خواب راحت و آسایشی داشته باشیم! امروز آسایش بر مسئولان حرام است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدحسین IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    0 0
    شعار شعار هزار هزار 2 ×2=4 حرف حساب باید پایه عقلی داشته باشه بنزین سهمیه درصورتی که سهمیه به عدل هم تقسیم شود از لیتری 1000 به 1500 رسیده یعنی 50 درصد افزایش حالا من بیسواد نه شمای با سواد چطور قبول میتونی بکنی افزایش حداقل 50 درصدی نرخ سوخت حتی یک درصد هم رو چییزی اثر نداشته باشه یعنی توقع داری سران هم مثل خودت باور دارن چیزی گرون نمیشه ؟ من راننده که بنزین 1000 هم برام نمیصرفید حالا به زور همون کرایه قبلی رو بگیرم و 1500 پول بنزین بدم ؟ توراضی این ظلم به من هستی جناب امام جمعه فسا؟