شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه همدان

امام جمعه همدان گفت: باید با ترویج قدردانی از سرمایه های علمی و اجتماعی در جامعه آن را تبدیل به فرهنگی اصیل کنیم و به جای آنکه پس از، از دست دادن عزیزی مراسم یادبود برای او برگزار کنیم، تا زمانی که در بین ما حضور دارد از او تقدیر کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام‌والمسلمین حبیب الله شعبانی، امشب در مراسم تقدیر از خدمات سردار مهدی فرجی، جانشین سپاه انصارالحسین(ع) همدان، برگزاری جلسات این چنینی را نشان دهنده توجه به جریان بسیج و جهاد و ایثار دانست و گفت: باید با ترویج این کار در جامعه آن را تبدیل به فرهنگی اصیل کنیم و به جای آنکه پس از، از دست دادن عزیزی مراسم یاد بود برای او برگزار کنیم، تا زمانی که در بین ما حضور دارد از او تقدیر کنیم.

وی با اشاره به رشادت ها و از خودگذشتگی مدافعان حرم در جبهه مقاومت یادآور شد: اگر زحمات این افراد در جبهه مقاومت نبود همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند امروز باید ما در همدان و در کرمانشاه با دشمنان در حال جنگ می بودیم.

امام جمعه همدان با تاکید بر اهمیت وجود امنیت در کشور خاطرنشان کرد: در اغتشاشات روزهای اخیر دشمن تلاش بسیار کرد تا امنیت کشور را مختل کند اما این حضور مدافعان حریم اهل بیت بود که مانع از رسیدن دشمنان به اهداف پلیدشان شد.

وی جمهوری اسلامی را اندیشه ای برخواسته از تفکر اهل بیت عنوان کرد و گفت: این کشور حریم اهل بیت است و به همین خاطر است که حضرت امام خمینی(ره) بارها در خصوص حفظ جمهوری اسلامی تاکید می کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان این که با وجود تلاش های شبانه روزی دشمن، جمهوری اسلامی کماکان سربلند است ابراز داشت: این که با وجود فتنه های دشمنان ابران اسلامی به سمت پیشرفت در حال حرکت است به خاطر حضور و زحمات شما حافظان امنیت است.

وی با تقدیر از قعالیت های سردار فرجی یادآور شد: امثال سردار فرجی در استان را باید ثروت ها و سرمایه های اجتماعی بدانیم و از سپاسگزار آنها باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، فراموش قدردانی نعمت امنیت را اشتباهی بزرگ خواند و گفت: جنگ بین حق و باطل استمرار داشته و هیچگاه تمامی ندارد، اما دعا می کنیم که خداوند جامعه شیعه و برادران اهل سنت را از شر تفکرات تکفیری که امروز بلای جهان اسلام شده را نجات دهد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha