جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گروه جهادی مدرسه علمیه سالار شهیدان تبریز

حوزه / مدیر بخش پزشکی گروه جهادی امام رضا(ع) کرمان با بیان این که ۵۰۰ خانواده در ۱۲ رسته شغلی ۳۰ تا ۴۰ نفره از آموزش‌های لازم که از سوی گروه جهادی امام رضا(ع) صورت گرفته، بهره‌مند شده‌اند، گفت: صنایع دستی، پرورش قارچ، قالی‌بافی و... از جمله فعالیت‌هایی است که به افراد متقاضی ارائه شده و به مرحله سود دهی رسیده است.

دکتر احسان شیخ‌الاسلام، مدیر بخش پزشکی و شهرسازی گروه جهادی امام رضا(ع) کرمان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، از راه‌اندازی نمایشگاه ارائه محصولات خانگی با همت این گروه جهادی خبر داد.

وی با بیان این که ۵۰۰ خانواده در ۱۲ رسته شغلی ۳۰ تا ۴۰ نفره از آموزش‌های لازم که از سوی گروه جهادی امام رضا(ع) صورت گرفته، بهره‌مند شده‌اند، گفت: صنایع دستی، پرورش قارچ، قالی‌بافی و... از جمله فعالیت‌هایی است که به افراد متقاضی ارائه شده و به مرحله سود دهی رسیده است.

شیخ‌الاسلام با اشاره به این که محرومیت فقط جاهای دورافتاده نیست، ابراز داشت: روستای الله‌آباد کرمان به‌عنوان یکی از روستاهای بزرگ کشور هرچند چسبیده به شهر کرمان و مرکز استان است اما مورد کم مهری مسؤولین قرار گرفته است.

وی همچنین گفت: منطقه الله‌آباد کرمان بعد از بررسی‌های کارشناسی گروه به‌عنوان مرکز فعالیت‌های این گروه انتخاب و در این راستا به خدمات آموزشی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی و ... پرداخته شد که ثمرات آن را در منطقه به‌خوبی می‌توان شاهد بود.

مدیر تسهیل گری روستای الله‌آباد با تأکید بر لزوم آموزش‌های فراگیر به جامعه، اظهار داشت: ما در زمان تعطیلات به مناطق محروم می‌رویم و مناطق مختلف استان را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم تا بتوانیم متناسب با شرایط محل اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی در ادامه اذعان کرد: گروه ما شامل ۵۰ نفر در ۵ گروه مختلف به خدمات متنوع اقتصادی، خانواده، مددکاری و ... می‌پردازد و حتی در زمینه شهرسازی و مدیریت بحران هم با آموزش‌هایی برای مردم اقدام کرده‌ایم.

مدیر بخش پزشکی گروه جهادی امام رضا(ع) کرمان با تصریح بر این که هدف اصلی این گروه محرومیت‌زدایی در جامعه است، خاطرنشان کرد: محرومیت درآمدی، زیستی، دانش و فرهنگ از جمله مواردی است که بسیار مورد تأکید کارگروه قرار دارد و برای بهتر نتیجه دادن آن‌ها تلاش می‌کنیم.

وی با دعوت از تمامی کسانی که به‌نوعی به فعالیت‌های جهادی علاقه‌مند هستند و توانایی همکاری با این گروه را دارند، اظهار داشت: هر کس که توان خدمت داشته باشد به‌شرط این که هدفش خدایی باشد مورد استقبال اعضای گروه جهادی امام رضا(ع) قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha