جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدی عزتی مسئول سازمان بسیج طلاب استان کرمانشاه

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب استان کرمانشاه گفت: طلاب و اساتید بسیجی در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب در ۴۰ سال گذشته، اعم از دفاع مقدس و فعالیتهای تبلیغی، جهادی و میدان روشنگری در مقابل توطئه دشمنان درخشیده اند.

حجت الاسلام مهدی عزتی، مسئول سازمان بسیج طلاب استان کرمانشاه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه تصمیم حضرت امام(ره) در خصوص تشکیل «نیروی کارآمد بسیج» کشور را در برابر دسیسه دشمنان و غارتگران بین المللی بیمه کرد، گفت: گسترش فرهنگ بسیج پس از انقلاب، نیروی عظیم، مومن و غیرتمند مردمی را به میدان آورد و این روحیه دینی و حراست از ارزشها را به سایر اقشار جامعه سرایت داد.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه سخنان حکیمانه رهبر کبیر انقلاب و همچنین امام خامنه ای، در جهت تقویت جایگاه بسیج و داشتن روحیه بسیجی باید سند راهبردی مسئولین نظام اسلامی قرار گیرد، گفت: هم اکنون مقام معظم رهبری عنایت ویژه ای نسبت به تعمیم فرهنگ بسیجی در تمام سطوح جامعه دارند و نقش مردم انقلابی را در قالب حضور در بسیج مهم و سرنوشت ساز می دانند.

وی تصریح کرد: حساب طلاب و اساتید حوزه انقلابی در پشتیبانی و حمایت از نظام اسلامی و آرمانهای امام راحل و امام حاضر انقلاب و خون شهدا از عافیت طلبانی که کنج عزلت را به مبارزه با دشمنان قسم خورده ترجیح داده اند، کاملا جداست.

حجت الاسلام عزتی با اشاره به اینکه که قابل قبول نیست که برخی عبا را بر سر کشیده و بگوید کاری به نظام و انقلاب نداریم، اظهار داشت: در تاریخ صدر اسلام و انقلاب مشروطه، بی تفاوتی برخی معممین ساده لوح و عوام بی بصیرت، دشمن را بر آن داشت تا با خالی دیدن میدان و عدم حمایت روحانیت صاحب نفوذ از انقلابیون، وارد میدان شود و بدین صورت دشمن استعمارگر، یکی پس از دیگری به اهداف پلید خود رسید.

وی خاطر نشان کرد: بی دلیل نیست که معمار کبیر انقلاب از سر بصیرت و ضمیر روشن الهی خود ، فرمود: اگر بر کشوری نوای دلنشین بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد گردید.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: طلاب و اساتید بسیجی در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب در ۴۰ سال گذشته اعم از دفاع مقدس و فعالیتهای تبلیغی، جهادی و میدان روشنگری در مقابل توطئه دشمنان درخشیده‌اند.

حجت الاسلام عزتی با بیان اینکه تشکیل بسیج نتیجه اعتماد حضرت امام(ره) به مردم بود و ایشان حراست از انقلاب اسلامی را به مردم واگذار نمود، اظهارداشت: علت اینکه دشمن از بسیج و ترویج فرهنگ بسیجی می ترسد، آن است که به سبب وجود روحیه بسیجی نمی‌تواند تهدیدهای جدی خود را برای ضربه زدن به ارزشها و باورهای انقلابی است عملی کند.    

وی در پایان گفت: همچنانکه در زیارت جامعه کبیره داریم که حضرات معصومین(ع) «سَاسَةَ الْعِبَادِ» بودند؛ به همین دلیل طلبه موفق، طلبه ای است که علاوه بر از مباحث دینی، آشنایی به موضوعات روز داشته و به هنگام نیاز، مدافع انقلاب و ولایت و هادی مردم در فتنه ها باشد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha