جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: مبارزه با فساد در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مورد تاکید رهبر انقلاب بوده و این مهم باید با جدیت از سوی مسئولان امر تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت‌الاسلام علی معبودی، عصر امروز در جلسه بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه التفاتیه قزوین ضمن توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای آحاد ملت ایران بیان شده، اظهارداشت: هدف اصلی این بیانیه تأمین عدالت اجتماعی و اقتصادی است که وضعیت کنونی جامعه در این بیانیه به‌خوبی ارائه شده است.

حجت‌الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یک سند ارزشمند در عصر حاضر محسوب شده و ما باید قدر آن را بدانیم و زمینه را به‌گونه‌ای فراهم آوریم که مخاطبان اصلی آن یعنی «جوانان» در صدد فهم بیانیه و ایفای نقش خود برآیند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه نگاهی دقیق، عالمانه و هوشمندانه به مسیری که انقلاب اسلامی در این چهل سال طی کرده، به‌خوبی اشاره می‌کنند.

حجت‌الاسلام معبودی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با این بیانیه به کالبد جامعه امید و روحیه دمیدند و پس از گذشت چهل سال درخت انقلاب اسلامی بار دیگر آبیاری شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین گفت: مبارزه با فساد در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مورد تأکید بوده و باید با جدیت از سوی مسئولان امر تداوم داشته باشد.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: معظم له به موضوع اقتصاد نیز توجه جدی دارند؛ زیرا کشوری می‌تواند قوی باشد و زیر بار سلطه دیگران نرود که اقتصاد آن قوی باشد.

وی در پایان به طلاب جوان توصیه کرد که بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را برای آحاد مردم بخصوص جوانان تبیین کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha