جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بهشهر

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که رهنمودهای ارزنده مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری مردم آبی بر آتش فتنه ضد انقلاب در کشورمان بود، افزود: ملت بزرگ ایران بار دیگر ثابت کردند که پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی خواهند ماند.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، به نقش مهم در خنثی سازی فتنه اخیر دشمن در کشورمان اشاره کرد و گفت: دشمن با همه توان خود به میدان آمد و به این فتنه ای که آغاز شد به شدت دل بسته بودند.

وی با بیان این که رهنمودهای ارزنده مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری مردم آبی بر آتش فتنه ضد انقلاب در کشورمان بود، افزود: ملت بزرگ ایران بار دیگر ثابت کردند که پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی خواهند ماند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که دشمن با برنامه ریزی قبلی فتنه آبان ماه 98 را کلید زد، بیان داشت: افزایش قیمت بنزین تنها بهانه ای برای ایجاد فضای آشوب و اغتشاش در کشور شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این آشوب گران یک فضای رعب آوری را در برخی نقاط کشور ایجاد کردند، خاطرنشان کرد: اما با هوشیاری به موضع مسؤولان انتظامی و امنیتی، بساط فتنه گری در کشورمان جمع شد.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با اشاره به این که دشمن با همه توان خود به میدان آمد، ادامه داد: اما حضور حماسی و خودجوش مردم در حمایت و پشتیبانی از انقلاب و رهبری، موجب رو سیاهی دشمنان این ملت شد.

حجت الاسلام جباری با بیان این که حماسه سازی ملت ایران در شهرهای مختلف کشور، وظیفه مسؤولان را دو چندان کرده است، بیان داشت: حال که مردم به وظیفه خود در قبال انقلاب و نظام اسلامی عمل کردیم، حالا وظیفه مسؤولان است که به وعده های خود پایبند باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به جریان رسانه ای ضد انقلاب در حمایت از اغتشاش گران و آشوب طلبان در کشور، خاطرنشان کرد: رسانه های بیگانه با سانسور کردن حضور بی نظیر مردم در محکومیت اغتشاشات اخیر، پررنگ کردن خط اغتشاش در داخل کشور را دنبال می کردند.

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که نقش عوامل بیگانه و ضد انقلاب در حوادث اخیر کاملاً مشهود است، ادامه داد: فتنه اخیر بار دیگر ثابت کرد که دشمن لحظه ای نسبت به توطئه و نقشه نسبت به ایران اسلامی غافل نیست.

وی با بیان این که مسئولان باید همه توان خود را در جهت تحقق مطالبات به حق مردم به کار گیرند، افزود: نباید به گونه ای باشد که دشمن از مطالبات قانونی مردم سوء استفاده کرده و زمینه ایجاد آشوب و ناامنی در کشور ایجاد کند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که مسؤولان نباید به گونه ای عمل کنند که موجب سوء استفاده دشمن شود، ادامه داد: دشمن در سال های اخیر با تشدید تحریم های خود علیه کشورمان می کوشد تا مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین و بی اعتماد کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha