چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار سلامی

فرمانده کل سپاه گفت: اعتبار سیاسی دشمن تنزل یافته و در عرصه سیاسی سقوط آزاد کرده است؛ به همین دلیل در میدان سیاست، ایران قلب تحولات سیاسی و مسلط بر عملیات سیاسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران ظهر امروز در اجتماع ۱۰هزاری نفری بسیجیان در سالن انقلاب همدان اظهار کرد: بسیج از اعجازهای الهی ذهن امام خمینی(ره) و محصول یک الهام بی‌نظیر الهی بر قلب ایشان است و حقیقتاً شجره طیبه و درخت تنومندی است که توسط رهبر انقلاب اسلامی ریشه‌های مستحکم آن در اعماق ایمان و احساس قلب ملت ایران جا گرفت و شاخسارهای پرثمر آن‌همه سرزمین دل‌ها را با عطر دل‌انگیز خود پرنشاط کرد.

وی با بیان اینکه بسیج بلد طیب است، ادامه داد: بسیج سرزمین پاکیزه‌ای است  که از آن گیاه پاکیزه می‌روید و بسیجیان باید به این حقیقت مؤمن باشند که بسیجیان تجلی نزول نصرت الهی بر ولی خدا و امت اسلام در این دوره هستند و تصویر زمینی ملائک آسمانی هستید که روزی در جنگ بدر و احد جهت نصرت پیامبر اکرم(ص) نازل شدند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه وجود شورانگیز بسیجیان در این میدان نشان‌دهنده نصرت الهی بر این سرزمین است، گفت: باید باور کرد که تراکم این حضور سرشار از روح معنویت، فداکاری و وفاداری دشمنان را مأیوس می‌کند و این حضور از پرواز موشک بر سرزمین کفر مؤثرتر است.

وی خطاب به بسیجیان همدان خاطرنشان کرد: شما بسیجیان بی‌وفایی مردمان در صدر اسلام که امامان معصوم(ع) را تنها گذاشتند، جبران کردید و شما حضورتان آرامش‌بخش و  روحیه‌بخش است ، الهام ایجاد می‌کند و  قدرت می‌افزاید.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این فضا نشان‌دهنده رویش احساس‌برانگیز جوانان انقلاب است، اذعان کرد: این حضور به انقلاب اعتبار می‌بخشد و رهبر انقلاب را در برابر دشمنان بزرگ که برای به تسلیم درآوردن ملت ایران صف کشیده‌اند، غلبه می‌دهد.

وی ابراز کرد: دختران و پسران بسیجیِ با ایمان، دارای غیرت دینی و نگینی در تمدن اسلام که سرزمین عالمان و سرزمین امیران بزرگ هستند.

دشمن در انزوای سیاسی قرار گرفته است

وی تصریح کرد: امروز در برجسته‌ترین فراز تاریخ اسلام و ایران قرار داریم که در عین حال در مرکز میدان جنگ تمام عیار و همه‌جانبه جهانی هستیم اما در حال غلبه و شکستن رؤیاها، آرزوها، سیاست‌ها و راهبردهای او هستیم.

سردار سلامی با تأکید بر اینکه غلبه سیاسی بر استکبار اتفاق افتاده است، عنوان کرد: ما توانستیم دشمن را که قصد داشت ایران را در انزوای سیاسی قرار دهد، خود او را به انزوای سیاسی بکشانیم و شاهد هستیم که در تحولات منطقه و جهان دشمنان انقلاب اسلامی که خود را بزرگ و مهیب معرفی می‌کنند، در حاشیه قرار گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: استکباری که دو سوم قدرت اقتصادی جهان را شکل می‌دهند، امروز حاشیه‌نشین تحولات سیاسی در منطقه‌ای که قلب اتفاقات سیاسی یعنی جهان اسلام قرار دارد و این دستاورد انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب است که با هدایت انقلابی خود تمرکز دشمنان را برهم زده است.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: امروز دشمن پراکنده، آواره، سرگردان و سرشار از ابهام و فاقد توانایی در عمل و عکس‌العمل است و نفوذ سیاسی‌اش درحال زوال است و حتی متحدانش درحال فاصله گرفتن از او هستند.

سقوط دشمن در عرصه سیاسی

وی افزود: اعتبار سیاسی دشمن تنزل یافته و در عرصه سیاسی سقوط آزاد کرده است بنابراین در میدان سیاست، ایران امروز قلب تحولات سیاسی، مغز تحولات سیاسی و مسلط بر عملیات سیاسی است که دشمن خود را وادار به تسلیم کرده و قدرت تمرکز را از او گرفته است.

وی با بیان اینکه ایران امروز مانند نگینی در جهان می‌درخشد، گفت: در عرصه جنگ اقتصادی دشمن در رؤیایش فلج کردن ملت ایران و نظام اقتصادی در دستور کار خود قرار داد اما ملت ایران آگاه است و می‌داند که سعادت هیچ ملتی درگرو وابستگی به بیگانه نیست و به‌جز استقلال هیچ نسخه‌ای برای سعادت وجود ندارد.

سردار سلامی ابراز کرد: تجربه ثابت کرده که همه آن‌هایی که به دشمن پناه بردند، ناتوان و بحران‌زده شده‌اند لذا نمی‌توان به نظامی فرسوده و بحران‌زده تکیه کرد و باید بدانیم که آمریکا نظام فرسوده و پوسیده است و دارای آلزایمر سیاسی است.

وی با بیان اینکه ایران وابستگی را تجربه کرده و هنوز آثار آن باقی است،ادامه داد: آمریکا با وجود اینکه بزرگ‌ترین اقتصاد جهان است،بحرانی‌ترین اقتصاد جهانی است که در تاریخ خود استعمار سرمایه ملت‌ها و عقب نگه‌داشتن  آنها برای رشد خود دارد لذا در تعامل با چنین کشوری نمی‌توان به استقلال، آزادی، امنیت و پیشرفت دست پیدا کرد.

وی بیان کرد: امروز دشمنی که ما را تحریم کرده دیگر حتی قادر به حفظ وضع موجود نیست، امروز افسردگی و ناامیدی را در گفتمان دولتمردان آمریکایی و وابستگان به آنها و رژیم صهیونیستی و تحقیر آل سعود و دیگر کشورها توسط آمریکا را می‌بینیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم ما در جنگ اقتصادی ایستاده‌اند گفت: اخیراً سفیر یکی از کشورهای اروپایی دیگر سفرا را جمع کرده  و گفته است به دولتمردان بگویید ایرانیان در حال عبور از وابستگی به نفت هستند پس بگذارید نفت صادر شود تا ایران همچنان وابسته بماند. پس ما در حال عبور از این تحریم‌ها هستیم و به‌زودی سحر دشمنان را نابود می‌کنیم.

وی گفت: در عرصه نظامی ایران رؤیای دشمن برای شکستن حلقه‌های زنجیر مقاومت را که آمده بود تا بشکند برهم زد و این حلقه را متصل به هم نگه داشت. لبنان، سوریه و یمن در مدار جاذبه انقلاب قرار گرفتند و آنچه در این سرزمین‌ها بروز می‌کند تفکر انقلاب اسلامی است نه  تفکر استکبار.

سردار سلامی با بیان اینکه آثار ترس از فروپاشی در چهره رژیم صهیونیستی مشخص است، افزود: یکی از سران این رژیم اعلام کرده به‌زودی اسرائیل محو می‌شود. این حقیقت در قلب و جان دشمنان نیز جا گرفته است.

وی گفت: دشمنان می‌خواستند در فتنه اخیر یک اعتراض اجتماعی را به یک شورش فراگیر تبدیل کنند اما همه تلاش‌هایشان توسط ملت ایران مچاله شد سوخت، دود شد و به چشم خوشان رفت.

سرلشگر سلامی با بیان اینکه درخشش تاریخی ملت ایران در یک فتنه عمیق جهانی را دیدیم، گفت: ایران امروز ایمن و سربلند در نقطه منحصر به‌فردی از تاریخ ایستاده و بسیج و تفکر آن‌که تفکر خدمت به مردم و نجات محرومان است خودنمایی می‌کند.

وی بسیج را قلب شورانگیز احساسات انقلاب دانست و اظهار داشت: بسیج فرمول غلبه بر مستکبران است. بسیج میقات پا برهنگان و پیام آور رحمت، آسایش و عزت است و امروز بسیجیان همه عرصه‌های خدمت را گشوده‌اند و پیشگام در همه عرصه‌ها هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی را از مختصات بسیج امروز مطرح کرد و گفت: امروز آماده‌ایم تا عهد خود را برای دفاع از انقلاب، کمک و حمایت از مردم تکرار کنیم. ما مردم را تنها نمی‌گذاریم و با آنها در همه سختی‌ها شریک هستیم.

وی تأکید کرد: هر خطری امنیت و آرامش مردم را تهدید کند در قلب آن حضور می‌یابیم چراکه ما پیش‌مرگان مردم هستیم آنها برای ما واژه‌های مقدسی هستند که عزت  آنها فلسفه انقلاب ماست.

سردار سلامی گفت: ما امروز بخشی از محصول تلاش بسیج را در عرصه سازندگی افتتاح می‌کنیم و این نهضت ادامه دارد می‌جنگیم با هر آنچه که بخواهد در مقابل مردم بایستد چه با دشمن خارجی چه با فقر و استضعاف، ما یک تن واحد هستیم.

وی با بیان اینکه ما اعضای یک پیکر هستیم و نمی‌گذاریم سختی به ملت‌مان تحمیل شود، گفت: سختی‌ها مجوزی برای کرنش در برابر دشمن نیست. سختی‌ها میدان مقاومت است که منجر به سعادت ملت می‌شود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان ما مراقب باشند و بدانند ملت ایران بزرگ، قدرتمند، رشید، مقاوم و سربلند است، خطاب به دشمنان تأکید کرد: اگر به  رفتار خباثت آمیزتان ادامه دهید به آمریکا، اسرائیل، انگلیس و متحدانش می‌گویم ملت ایران پاسخ محکمی به آنان خواهد داد و دشمنان را در هر مقیاسی درهم خواهد شکست.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha