جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حق جو

حوزه/ کارشناس و مشاوره امور تربیتی حوزه علمیه قم گفت: ادبیات قرآنی به ما آموزش داده که محبت زوجین به همدیگر آرامش عطا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام محمد حسین حق جو، امشب در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی(ره) به نقش مهم خانواده در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اینکه بتوانند برنامه های تخریبی و باطل خود را در جامعه ترویج نمایند، خانواده ها و فرزندان را مورد نقشه های شوم خود قرار داده اند که در این میان، نقش والدین بسیار با اهمیت و تاثیرگزار است.

حجت الاسلام حق جو بیان کرد: آنچه امروز برای والدین در خانواده و جامعه مهم است، ارتباط بیش از پیش با فرزندان است تا مبادا در آینده دچار انحرافات اخلاقی شوند.

وی ادامه داد: والدین بیشتر به ارتباط تغذیه عاطفی فرزندان توجه نمایند، تا در آینده بتوانند فرد مفید و صالحی در جامعه باشند و بتوانند به مردم خدمت نمایند.

کارشناس و مشاوره امور تربیتی حوزه علمیه قم، محبت به همسر را مورد تاکید قرارداد و بیان کرد: در منزلی که روابط عاطفی وجود داشته باشد قطعا مشکلات وارد زندگی زوجین نمی شود و ملائکه در این خانه جای داشته و برکت را به خانه ما می‌آورند.

حجت الاسلام حق جو ادامه داد: ادبیات قرآنی به ما آموزش داده که محبت زوجین به همدیگر آرامش عطا می کند.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: آقایان باید نسبت به نیازهای روانی و عاطفی همسرانشان توجه داشته باشند؛ چراکه نیاز عاطفی از مسائل اصلی در زندگی افراد است.

وی اظهار کرد: ازدواج برای تسکین است، اما امروز این ازدواج گرفتار بعضی ناملایمات و بداخلاقی ها شده و نهایتا به طلاق عاطفی ختم شده و این طلاق از بدترین نوع طلاق ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha