جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل یزدی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شاهین‌دژ خواستار حمایت از حوزه های شهرستان ها شد.

حجت الاسلام ابوالفضل یزدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی با اشاره به تحصیل 50 طلبه در چهار پایه تحصیلی در مدرسه علمیه امام باقر(ع) شاهین‌دژ، خواستار حمایت از حوزه های شهرستان ها شد و با ارائه گزارشی، گفت: شورای آموزشی با حضور اساتید و مسئولین مدرسه در مدرسه علمیه امام باقر (ع) تشکیل شده و  با تشکیل جلسات منظم تحصیلات و دروس علمی طلاب مورد بررسی قرار می‌گیرد و طلابی که نیاز به تقویت درسی دارند کلاس‌های فوق‌العاده برای آن‌ها برگزار می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شاهین دژ، برگزاری امتحانات هفتگی و ماهانه را از دیگر برنامه‌های این مدرسه اعلام کرد و افزود: جلسات امتحانات کتبی هفتگی و شفاهی ماهانه از تمامی دروس برای ارتقای سطح علمی طلاب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از شروع سال تحصیلی امسال، 6 نشست علمی در مدرسه علمیه شاهین‌دژ برگزار شده است، ادامه داد: اتاق سایت در مدرسه علمیه امام باقر (ع) شاهین‌دژ راه‌اندازی و به نرم‌افزارهای مورد نیاز طلاب مجهز شده است و در طول هفته هم کلاس‌ها و کارگاه‌های روش تحقیق و مقاله نویسی در مدرسه برگزار می‌شود تا طلاب برای ورود به عرصه تحقیقات و قلم زنی آماده شوند.

حجت الاسلام یزدی اضافه کرد: 4 انجمن علمی ادبیات، فقه و اصول، کلام و قرآن و حدیث در مدرسه علمیه امام باقر (ع) راه‌اندازی شده است و برای برگزاری جشنواره علامه حلی در مدرسه علمیه امام باقر (ع) فراخوان داده شده است و با ایجاد زیرساخت‌های مناسب طلاب در این جشنواره هم شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های تهذیبی و بصیرتی در مدرسه علمیه شاهین‌دژ گفت: جلسات مداوم هفتگی اخلاق، هیئات طلبگی و جلسات بصیرتی در مدرسه برگزار می‌شود و روز دوشنبه این هفته در امتداد نشست‌های بصیرتی مسئول بسیج طلاب آذربایجان‌غربی در مدرسه علمیه امام باقر (ع) حاضر و برای طلاب سخنرانی خواهد کرد.

مدیر مدرسه علمیه شاهین‌دژ در پایان تصریح کرد: طلاب مستعد و علاقه‌مند تبلیغ در مدارس در مدرسه علمیه امام باقر (ع) تحصیل می‌کنند و مسئولین آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات  باید زمینه تبلیغ این طلاب را فراهم سازند.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • آرام زایر IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
    0 0
    آیا برای اهل سنت هم کلاس برگزار میشه