جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام کوثری

حوزه/ حجت الاسلام کوثری گفت: ایجاد اشتغال و بهبود وضع اقتصادی مردم وظیفه دولت‌ها و مجلس است و اگر با روحیه بسیجی عمل می‌کردند امروز با این مشکلات روبرو نبودیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه  از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام حیدر کوثری، شامگاه شنبه در جمع طلاب مدرسه علمیه امام باقر (ع) شاهین‌دژ با بیان اینکه بسیج و حزب الله در خط مقدم جنگ نرم و مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن هستند، اظهار داشت: امروز با روحیه جهادی و بسیجی به جایی رسیده ایم که آمریکا به معنای واقعی کلمه، هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و این ثمره خون شهدا و جانبازی رزمندگان است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با هدایت الهی امام راحل و رهبر انقلاب امروز چهل سالگی خود را تجربه و در مقابل کشورهای دنیا قد علم کرده است و دیگر کشورهای منطقه و اسلامی هم از آن الگو می‌گیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین‌دژ اضافه کرد: امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا دنبال غارت کشورها است و علنا بیان می‌کند که ما در خاورمیانه به دنبال نفت و منافع ملی خودمان هستیم و تا زمانی که این منافع اقتضا کند، در خاورمیانه دخالت می‌کنیم.

وی با اشاره به این‌که روحیه جهادی و شهادت، کشور را حفظ و خاورمیانه را برای استکبار جهانی ناامن کرده است، تصریح کرد: روحیه جهاد و شهادت سوریه را از دست دشمن نجات داد و امروز جبهه مقاومت در خاورمیانه استکبار جهانی را در وحشت قرار داده و طرح دشمن مبنی بر تجزیه خاورمیانه و ایجاد جنگ داخلی دائمی در کشورهای اسلامی را نقش بر آب کرده است.

حجت الاسلام کوثری افزود: هر جا با روحیه جهادی و انقلابی پیش رفتیم آنجا موفقیت نصیب کشور شد؛ امروز آمریکایی که ادعای کدخدایی داشت در مقابل انقلاب اسلامی عاجز مانده است.

وی با بیان اینکه در بحث اقتصادی و معیشت مردم با مشکل مواجه هستیم، گفت: ایجاد اشتغال و بهبود وضع اقتصادی مردم وظیفه دولت‌ها و مجلس است و اگر با روحیه بسیجی عمل می‌کردند امروز با این مشکلات روبرو نبودیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین‌دژ بیان داشت: امروز باید از نمایندگان مجلس و مسئولین در مورد آن‌چه را که وعده دادند مطالبه‌گری کرد و این وظیفه همه نخبگان و خواص جامعه است و باید توجه داشت که مطالبه‌گری هم باید از راه قانونی صورت گیرد و نباید اجازه داد عده‌ای از خواست و مطالبات مردم سوء استفاده کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha