جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازديدهاي معاون تبليغ يزد

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد با حضور در شهرستان ابرکوه، ضمن بازدید از مناطق تبلیغی، با مبلغان مستقر در این شهرستان دیدار و عملکرد آنان را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمدمحسن حسینی‌پور، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد با حضور در شهرستان ابرکوه، ضمن بازدید از مناطق تبلیغی، با مبلغان مستقر در این شهرستان دیدار و عملکرد آنان را مورد ارزیابی قرار داد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد در این باره به خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: در این سفر یک روزه، ضمن تشکیل جلسه‌ای با مبلغان شهرستان ابرکوه، علاوه بر تشریح برنامه‌های معاونت تبلیغ از جمله طرح بینات، آیین‌نامه‌های تبلیغی و طرح‌های در حال اجرا مورد بررسی و مرور قرار گرفت و نظرات و پیشنهادات مبلغین نیز استماع شد.

وی ادامه داد: پس از جلسه مذکور، از روستاهای بَداف، اسفندآباد، اسدآباد و اِردی شهرستان بهاباد بازدید شد و ضمن ارزیابی عملکرد مبلغین، مشکلات مبلغ مستقر در هر روستا شنیده شد.

حجت‌الاسلام حسینی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: در این سفر همچنین بازدیدی از مجموعه خشت اول انجام گرفت؛ این مجموعه با همت جمعی از طلاب و زیر نظر حوزه علمیه در زمینه کارهای فرهنگی در سطح شهرستان ابرکوه فعالیت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha