پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضور امام جمعه همدان در مرکز آسایشگاه معلولین حضرت ابوالفضل(ع)

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی به مناسبت روز معلول با حضور در مرکز آسایشگاه معلولین حضرت ابوالفضل(ع) همدان، ضمن عیادات از بیماران و معلولان ذهنی و جسمی بستری، خواستار رسیدگی شایسته به مشکلات پرسنل و بیماران این مرکز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی صبح امروز به مناسبت روز معلول با حضور در مرکز آسایشگاه معلولین حضرت ابوالفضل(ع) همدان، ضمن عیادات از بیماران و معلولان ذهنی و جسمی بستری، خواستار رسیدگی به مشکلات پرسنل و بیماران این مرکز شد.

وی در این دیدار با تشکر از خدمات شبانه روزی کارکنان مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل(ع) خاطر نشان کرد: گاهی از موارد افراد در قبال خدمتی که ارائه می کند انتظار تقدیر و تشکر ویژه ای دارد اما برای حضور در این مکان انگیزه ای به جز انگیزه الهی را نمی توان تصور کرد.

امام جمعه همدان افزود: این انگیزه الهی است که این عزیزان را به خدمت رسانی در این مرکز سوق داده است، چرا که با علم به این موضوع که طرف مقابل شما متوجه خدمات نیست و شاید نمی تواند از شما تشکر کند اما بازهم با جان و دل مشغول خدمت رسانی و پرستاری از این بیماران هستید.

وی با بیان اینکه این انگیزه های خالصانه تبدیل به فرصتی برای رشد این افراد شده است ابراز داشت: این وظیفه بنده است که از تک تک پرسنل این مرکز به خاطر همه زحماتی که بدون هیچ چشم داشتی انجام می دهند تشکر کنم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: انصافا این افراد در شرایط شغلی سختی مشغول خدمت رسانی هستند و حتی مواجه شدن با این وضعیت کاری نیز در جای خود سختی فراوانی دارد و لذا فارغ از مباحث مادی که در آن نیازمند توجه و رسیدگی هستیم، نیازمند تقدیر و تشکر معنوی به معنای واقعی کلمه هستیم.

وی خواستار رسیدگی به مشکلات پرسنل این مرکز شد و گفت: این یک حقیقت است که بسیاری از زحماتی که در مرکز حضرت ابوالفضل(ع) توسط پرسنل صورت می گیرد دیده نمی شود و بنابراین قدردانی از آنها را باید یک ضرورت عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در پایان مرکز حضرت ابوالفضل(ع) را مرکزی مثال زدنی دانست و گفت: با وجود مشکلات فراوان و سختی های کاری که در این مسیر وجود دارد نحوه خدمت رسانی و محیط این مرکز نشان از زحمات فراوان و شبانه روزی پرسنل آن دارد که نتیجه آن تبدیل شدن آن به مرکزی مثال زدنی است.

لازم به ذکر است امام جوان جوان همدان با حضور در بخش های مختلف این مرکز به دور از هر گونه تشریفاتی از نزدیک ضمن عیادت از بیماران بستری و شنیدن مشکلات و نقطه نظرات مسئولان این اسایشگاه قول های مساعدی در خصوص پیگیری موارد مطروحه داد.

آسایشگاه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) همدان بیش از ۵۰۰ معلول جسمی، حرکتی و ذهنی را تحت پوشش خود دارد و با حمایت های خیرین و مردم خدمات کم نظیری را به این عزیزان ارائه می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha