پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: بصیرت لازمه انجام ماموریت های طلبگی است، چرا که طلاب باید از کیان نظام جمهوری اسلامی و عقاید اسلامی به بهترین شکل دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی صبح امروز در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه التفاتیه قزوین گفت: دشمنان و استکبار جهانی تا امروز با حیله زرو زور خود را امتحان کرده اند و اکنون در تلاش هستند تا با فتنه و فتنه انگیزی مسلمانان جهان را به جان هم بیاندازند.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با همراهی رژیم منحوس، خبیث  و جنایتکار آل سعود در تلاش هستند که جبهه مقاومت را از بین ببرند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین تصریح کرد: ایستادگی و بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی باعث شده تا بارها حیثیت و هیمنه دشمن به ویژه آمریکا ی جهانخوار زیر سؤال برود.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، هوشمندی و درایت های مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم، قدرت نظامی و سیاسی ما باعث شده دشمن جرأت تجاوز به مرزهای کشور را نداشته باشد.

وی ادامه داد: بصیرت لازمه انجام ماموریت های طلبگی است، چرا که طلاب باید از کیان نظام جمهوری اسلامی و عقاید اسلامی به بهترین شکل دفاع کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha