یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجة الإسلام والمسلمين الشيخ رحيمي صادق

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق با اشاره به شهادت برخی ماموران نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در حوادث اخیر، گفت: حمایت سران فتنه از آشوبگران خیانت به مردم و کشور است و به آن ها اعلام می کنیم که خط قرمز مردم، ولایت و رهبری است و اجازه نخواهند داد عده ای مزدور از صبر و نجابت نظام سوء استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به حوادث پیش آمده در اجرای طرح مدیریت سوخت، اظهار داشت: ضرورت ساماندهی سوخت جزو مسائلی است که همه نسبت به آن اتفاق نظر دارند اما سوال این است که چرا اجرای این طرح به بدترین شکل ممکن اتفاق افتاد؟

وی افزود: مسئولین دولتی اعلام می کنند که روزانه چندین میلیون لیتر بنزین قاچاق می شود! حال مسئولان مربوطه که خود را پاسخگوی مردم می دانند چرا این مطلب را توضیح نمی دهند که به چه علت ۶ سال پیش کارت سوخت ها را باطل کردند و سهمیه بندی بنزین را برداشتند و اجازه دادند قاچاق بنزین تشدید شود؟

مدیر حوزه علمیه تهران اظهار داشت: افرادی که مقصر اصلی تشدید قاچاق بنزین هستند آیا خائن هستند یا نه؟! چه کسی می خواهد این همه خسارت وارده به بیت المال را پاسخ دهد؟

وی ادامه داد: تدبیر این بود که طرح مدیریت سوخت را به صورت پلکانی و سالانه انجام می دادند و آن طرح قبلی که مورد قبول نظام و مردم بود را ادامه می دادند تا در سال های بعد این نابسامانی هایی که الان شاهد آن هستیم به وجود نمی آمد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق در ادامه با اشاره به بیانیه خیانت آمیز سران فتنه در حمایت از آشوبگران، گفت: به اذعان کارشناسان سیاسی دنیا، مقام معظم رهبری با بیانات حکیمانه در حمایت از طرح مدیریت سوخت، همه توطئه های دشمنان را نقش برآب کردند، اما عجیب است که سران فتنه همچون سال ۸۸ به حمایت از آشوبگران برخواستند.

وی ادامه داد: آیا کسانی که اموال عمومی جامعه را آتش زدند، اموال بیت المال را غارت کردند، عده ای را بی گناه کشتند و ده ها بانک و پمپ بنزین را به آتش کشیدند و حتی به مساجد هم حمله کردند و قرآن ها را سوزاندند!! از نظر سران فتنه این افراد اعتراض مسالمت آمیز داشتند؟ آیا قرآن سوزی، اشرار بودن این افراد را ثابت نمی کند؟

مدیر حوزه علمیه تهران در پایان با اشاره به شهادت برخی ماموران نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در حوادث اخیر، گفت: حمایت سران فتنه از آشوبگران خیانت به مردم و کشور است و به آن ها اعلام می کنیم که خط قرمز مردم، ولایت و رهبری است و اجازه نخواهند داد عده ای مزدور از صبر و نجابت نظام اسلامی سوء استفاده کنند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ... IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
    0 0
    الان بعد دو ماه