پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نبوی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه های عملیه سراسر کشور به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: آشوبگران به دنبال براندازی نظام بودند، اما خداوند طبق گفته خود در قرآن کریم یاری کننده مومنان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن نبوی، شامگاه چهارشنبه در جمع طلاب مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) شیراز با اشاره به آیه ای از قرآن کریم که خطاب به انسان ها می فرماید آیا خیال می کنید وارد بهشت می شوید، اظهار داشت: این جمله استفهامی است، یعنی حتما افراد با ایمان با سختی مواجه می شوند.

وی با بیان اینکه خداوند قول یاری مومنان را داده است، اضافه کرد: حتی کفار در رسیدن به اهداف خود تلاش می کنند، اما قول خداوند برای انسان های مومن است.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه سراسر کشور با تاکید بر اینکه قرآن کریم می فرماید ما مومنان را یاری می کنیم، تصریح کرد: همچنین در هشت سال جنگ دفاع مقدس برخی بیان می کردند که پس یاری خداوند کجاست؟ اکنون ۴۰ سال از انقلاب می گذرد نتیجه این شده که هرکس با آل علی در افتاد ور افتاد.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی ادامه داد: همین که منافقین در این ۴۰ سال بر نتیجه نرسیدند دلیل بر یاری خداوند در هشت سال دفاع مقدس است، نابودی صدام نیز یاری خداوند به مومنان بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و ابراز داشت: آشوبگران به دنبال براندازی نظام بودند که خداوند نیز اینجا هم یاری کننده مومنان بود.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه آشوبگران در اغتشاشات اخیر توسط فضای مجازی هدایت می شدند، خاطرنشان کرد: دشمنان با فضای مجازی نظام چند کشور را ساقط کردند.

وی بیان داشت: یکی از کارهایی که در اغتشاشات اخیر خوب، اما دیر انجام شد، قطع اینترنت بود؛ در جنگ تحمیلی با اسلحه می جنگیدند، امروز نیز جنگ در فضای مجازی است و طلاب باید آموزش ببینند، از این رو باید عالم به زمان باشیم و خطرات زمانه را بشناسیم؛ تعبیر مقام معظم رهبری پیرامون فضای مجازی این است که فضای مجازی  قتلگاه عام جوانان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha