سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
هم اندیشی کانون

حوزه/ هم اندیشی تشکیلاتی دبیران کانون های دانش آموختگان سراسر کشور صبح امروز در اردوگاه نرجس خاتون (س) قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  هم اندیشی تشکیلاتی دبیران کانون های دانش آموختگان سراسر کشور صبح امروز با حضور ۱۴۵ نفر از مسئولان کانون های دانش آموختگان 28 استان متبوع حوزه علمیه خواهران آغار شد.

همایش تشکیلاتی هم اندیشی دبیران کانونهای دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور با رویکرد مبارزه در برابر آسیب های اجتماعی با حضور مسئولان فرهنگی دستگاه های استانی و ملی در موسسه فرهنگی نرجس خاتون(س) 14 و 15 آذرماه سال جاری در حال برگزاری است.
این هم‌اندیشی با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، سازمان تبلیغات، دفتر تبلیغات، معاونت امور اجتماعی وزارت کشور و با محوریت و میزبانی حوزه علمیه خواهران برگزار شده است.

به گفته معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران این هم اندیشی در روزهای 14 و 15 آذرماه با حضور 145 نفر از مسئولان کانون های دانش آموختگان 28 استان متبوع حوزه علمیه خواهران برگزار میشود.

آن طور که وی گفته است مسئولان کانون های دانش آموختگان و یا دبیران منتخب کانون ها در نشست هم اندیشی و همچنین هم افزایی برای برگزاری کارگاه های آموزشی راهبردی برای تشکیل کانون ها، معرفی ماموریت های کانون ها و تشکلات سراسری دانش آموختگان حضور بهم می رسانند.

به گفته وی بیش از 50 هزار دانش آموخته در 28 استان متبوع حوزه علمیه خواهران حضور دارند که نیازمندیم به صورت منسجم به هم افزایی و هم اندیشی واحد در موضوعات اقتضایی استان ها، موضوعات فرهنگی دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت سبک زندگی ایرانی-اسلامی و زمینه سازی برای فعالیت های بیشتر اجتماعی از جمله کنش های اجتماعی و مقابله با آسیب های اجتماعی به ویژه در زمینه حل مسائل مربوط به زنان و خانواده بپردازند.

ظهیری افزود: دانش آموختگان که فارغ التحصیلان سطح 2، سه و در آینده نزدیک سطح چهار هستند با تشکیل سازمان های مردم نهاد و تشکل های دانش آموختگان زمینه فعالیت هم افزا را در 28 استان فراهم می سازند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha