جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله شاهچراغی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ارکان نماز جمعه که شامل امام‌جمعه، مردم و ستادهای نماز جمعه است، گفت: مردم از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین ارکان نماز جمعه محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، در نشست صمیمی با مسئولین روابط عمومی های ستادهای نمازجمعه سراسر استان سمنان، با بیان اینکه ارکان نماز جمعه که شامل امام‌جمعه، مردم و ستادهای نماز جمعه است، اظهار داشت: مردم از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین ارکان نماز جمعه محسوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر برقراری ارتباط دوسویه امامان جمعه با مردم تصریح کرد: حضور پرشور مردم در آیین نماز جمعه باید تقویت و پررنگ‌تر شود.

وی با بیان اینکه این مردم هستند که صف‌های نماز جمعه را به هم فشرده، باشکوه و مستحکم می‌کنند، افزود: سمنان از جمله استان‌هایی است که مردم حضوری پرشور در آیین نماز جمعه دارند و این روند باید تداوم داشته و روزبه‌روز تقویت شود.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به فعالیت ستادهای اقامه نماز جمعه، خاطرنشان کرد: دومین رکن برپایی نماز جمعه همین ستادهای اقامه نماز جمعه هستند که با همت و تلاش و عشقی و علاقه‌ای خاص در این راه مشغول خدمت گذاری هستند.

وی خطاب به مسئولان روابط عمومی ستادهای نماز جمعه، گفت: رسالت شما بسیار خطیر است و از جمله آن برقراری ارتباط دوسویه بین امام‌جمعه و مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه باید نظرات و انتقادات و پیشنهادات مردم را در مورد روند برگزاری نماز جمعه جویا شد و آن‌ها را عملیاتی کرد، تصریح کرد: نماز جمعه پایگاهی عبادی و سیاسی است که در آن مردم نسبت به مسائل روز جامعه آشنا می‌شوند و از این حیث دارای اهمیت و جایگاه خاص و ویژه‌ای است که باید موردتوجه همگان قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha