جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی با تاکید بر این‌که ️وظیفه اصلی نمایندگان مجلس وضع قوانین و نظارت کامل بر اجرای آن است گفت: وظیفه نمایندگان قانون‌گذاری و نظارت بر آن است و متاسفانه برخی‌ها به جای عمل به وظیفه در مجالس ترحیم حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با اشاره به اینکه ️مومنین توجه ویژه‌ای به خواندن نمازهای مستحبی و نوافل داشته باشند، اظهار داشت: اقامه نوافل نواقصات نمازهای واجب را جبران می‌کند و ️در اقامه نماز و به پا داشتن آن مؤمنین باید تلاش کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه زن و مرد در زندگی مشترک با زبان مهربانی و عطوفت با یکدیگر صحبت کنند، اضافه کرد: نقش زنان در ایجاد محبت و تربیت بین فرزندان بسیار مهم و تاثیرگذار است
امام جمعه ارومیه در خطبه دوم افزود: کشاورزان سهم زیادی در رونق تولید استان و کشور دارند.

وی ادامه داد: ️کشاورزان با استفاده از ظرفیت نخبگان دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان در استفاده از بذر مناسب در کشت، به دنبال افزایش بهره‌وری باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: مسئولین و نخبگان با تشکیل کمیته مشترک در حوزه کشاورزی و مدیریت منابع، مانع هدر رفت محصولات کشاورزان در استان شوند.

وی بیان داشت: وظیفه اصلی دانشجویان و اساتید دانشگاهی تولید علم و ارائه راهکار در جهت حل مشکلات کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: ️نباید ماهیت روز دانشجو از استکبار ستیزی به مردم‌ستیزی تبدیل شود و دانشجویان ضمن مطالبه‌گری از مسئولین، باید مجری مطالبات مقام‌معظم رهبری در عرصه دانشگاهی و علمی در کشور باشند.

خطیب نماز جمعه ارومیه تاکید کرد: مسئولین بصیرت خود را در برخورد با دشمنان انقلاب و ایران بالا ببرند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری تاوان سوء مدیریت مسئولین را در فتنه اخیر به دوش کشیدند و همه باید قدردان ایشان باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اضافه کرد: مسئولیت نمایندگی مجلس را کسانی به دوش بکشند که توان مدیریتی دارند و هر کسی که در خود شایستگی نمی‌یابد وارد گود انتخابات نشود و مردم هم تلاش کنند افراد شایسته را به عنوان نماینده انتخاب کنند و  تا مجلس در تراز انقلاب شکل گیرد.

وی در پایان با تاکید بر این‌که ️وظیفه اصلی نمایندگان مجلس وضع قوانین و نظارت کامل بر اجرای آن است، گفت: وظیفه نمایندگان قانون‌گذاری و نظارت بر آن می‌باشد، متاسفانه برخی‌ها بجای عمل به وظیفه خود در مجالس ترحیم حضور پیدا می‌کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha