جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یادواره شهدای فنی و حرفه ای بیرجند

حوزه/ یادواره «پایان سرخ»، گرامیداشت شهدای دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی، دوشنبه، ۱۸ آذر در حسینیه جماران بیرجند برگزار می‌شود.

سیدجواد موسوی خواه، دبیر ستاد اجرایی یادواره پایان سرخ، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، از برگزاری اولین یادواره شهدای فنی و حرفه ای در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: برگزاری یادواره ی شهدا یک کار فرهنگی جریان ساز است که زمینه را برای گسترش فرهنگ شهادت در جامعه مهیا می سازد.

وی ادامه داد: حماسه های دفاع مقدس در میان همین یادواره ها مرور شده که شعله ی حرارت دلاور مردی شهدای استانمان را پر فروغ تر میگرداند.

دبیر ستاد اجرایی یادواره «پایان سرخ»، شهدا را میزبانان این جلسه دانست و تصریح کرد: شهدایی که میزبانان این برنامه محوری هستند، دارای نقاط بسیار قدرتمند و روشنی در زندگی شخصی و اجتماعی شان هستند.

موسوی خواه به تلاش ها برای برگزاری هر چه بهتر این یادواره اشاره و خاطرنشان کرد: در این مراسم که برای اولین بار به منظور تکریم شهدای دانشجوی فنی و حرفه ای برگزار می شود، عظیم ابراهیم پور، راوی روزهای دفاع مقدس، به روایت گری خواهد پرداخت.  

دبیر یادواره «پایان سرخ» با بیان اینکه در یادواره تئاتر آیینی با عنوان «پایان نامه سرخ» اجرا می‌شود، تاکید کرد: یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی دوشنبه، ۱۸ آذر ساعت ۱۸ در حسینیه جماران بیرجند برگزار می‌شود.  

موسوی خواه عنوان کرد: این مراسم را بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای، هیئت رزمندگان و برخی دیگر از ارگان‌های فرهنگی استان برگزار می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha