پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کریمه اهل بیت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صدیقی از سفر حضرت معصومه(س) به سوی خراسان به عنوان اقدامی زینب گونه یاد کرد و گفت: فقط عاطفه برادر و خواهری نبود، بلکه او برای حمایت از امام(ع) رنج هجرت را به جان خرید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، هشتمین همایش کریمه اهل بیت علیهم السلام، با حضور حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران، شامگاه شنبه، در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزارشد.  

حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در این همایش با طرح سؤالی که آیا حضرت معصومه (س) کتابی خوانده بود که در غیاب پدر توانست جواب سوالات را بدهد؟ اظهار کرد: برخی از علوم را نمی توان نزد هیچ استادی آموخت این علم از جانب خداوند به کریمه اهل بیت(س) عنایت شد که همان علم لدنی است.

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: دومین امامزاده ای که پس از حضرت ابوالفضل العباس(ع)، برایشان از سوی امام معصوم(ع) زیارتنامه وارد شده، حضرت معصومه(س) است.

وی از سفر حضرت معصومه(س) به سوی خراسان به عنوان اقدامی زینب گونه یاد کرد و ابراز داشت: فقط عاطفه برادر و خواهری نبود، بلکه او برای حمایت از امام(ع) رنج هجرت را به جان خرید.

ملت ایران از برکت وجود حضرت معصومه (س) رزق و روزی می گیرد

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز در این همایش، گفت: کشور و ملت از برکت وجود حضرت معصومه (س) رزق و روزی می گیرد.  

وی افزود: یکی از زیارت های ماثوره ای که از امام معصوم صادر شده است، برای حضرت معصومه(س) است و این ازبرکت اتصال او به ولایت هست.

امام جمعه بندرعباس خاطر نشان کرد: اکثر مردمان جنوب زمانی که به زیارت امام رضا (ع) می روند، اگر به زیارت حضرت معصومه (س) نروند احساس می کنند زیارتشان کامل نیست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha