پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار مسئولان حوزه لرستان با نماینده ولی فقیه در استان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان، حوزه های علمیه پاسدار دین و اخلاق جامعه اند، گفت: حوزه های علمیه پاسداران ترویج و صیانت آموزه های اخلاقی در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، شامگاه شنبه در دیدار با مدیر و کارکنان حوزه علمیه استان، در دفتر امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه همه مسئولیت ها و موقعیت های اجتماعی به نوعی امانت الهی هستند، گفت: خدمتگزاران نظام اسلامی باید با برنامه ریزی منسجم و هدفمند در راستای خدمت خاصانه و جهادی به مردم رسالت خود را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در ادامه با بیان اینکه اساتید حوزه باید قدر جایگاه و  رسالت آموزشی تبلیغی خود را در انتقال آموزه های دینی حوزوی به طلاب بدانند، افزود: طلاب در دست اساتید، امانت هستند، لذا باید برای تربیت طلابی مهذب، انقلابی و مستعد همت خود را بکار گیریم. 

وی، خواستار تهیه آمار مستند از نقاط قوت و ضعف حوزه علمیه استان در زمینه های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی شد و اظهار کرد: امید می رود بتوانیم با شناسایی نقاط قوت و ضعف مدارس علمیه استان، در راستای پویایی و پیشبرد امور تهذیبی، آموزشی و پژوهشی طلاب اقدامات مثبت و مطلوبی انجام شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha