شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
احمدی

حوزه/ حجت الاسلام احمدی، خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی را روح کلی بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد.

حجت الاسلام سید محمد احمدی، مدیر حوزه علمیه چهار محال و بختیاری در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: بیانیه گام دوم  انقلاب یک بیانیه بسیار جامع و کامل بوده و  سه موضوع مهم خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی روح کلی آن  است و دستورالعمل 40سال پیش رو است.

مدیر حوزه علمیه چهار محال وبختیاری افزود: آنچه مربوط به حوزه های علمیه در بیانیه گام دوم آمده، آن است که در موضوع ترویج و تبلیغ دین و خودسازی است که مورد توجه قرار گرفته و قطعا تهذیب در این موضوع بسیار مهم است که البته اجباری نخواهد بود.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: باید صفات خوب  اخلاقی برجسته شود و الگوهایی مناسبت  پیش بینی شود  و روحانیون زمینه تهذیب را فراهم کنند که البته در این موضوع اهمیت  فضای مجازی بسیار مهم است.

وی بیان کرد: تأکید رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم بر موضوع عدالت بوده که مبارزه با فساد یکی از اقدامات اصلی و مهم  آن است. بعد از چهل سال از انقلاب اسلامی دشمنان نظام همواره به دنبال ایجاد یأس در مردم بوده اند، لذا اگر مردم بدانند با فساد مبارزه می شود، مشکلات را هم تحمل خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه چهار محال وبختیاری در پایان گفت: یکی از اهداف دشمن ایجاد فاصله مردم با روحانیون است، لذا حوزویان حضور خود را در میان مردم بیشتر کنند و درصدد جذب  آنان باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha