جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

حوزه/ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قزوین گفت: روحانیت و حوزه های علمیه مرکز و کانون هدایت بوده و در عرصه های مختلف نقش آفرین و تاثیرگذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در جلسه ای با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین، گفت: مدارس علمیه قزوین که با زحمات و تلاش های گذشتگان بنا نهاده شده اند، امروز نیازمند نگاه ویژه ای هستند تا این بناهای تاریخی به خوبی برای نسل های آینده حفظ شوند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز آحاد مردم از روحانیت و حوزه های علمیه انتظارات بسیاری دارند و ما نیز باید در برابر آنها پاسخگو باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: یکی از برنامه های مدیریت حوزه علمیه قزوین در دوره جدید، ایجاد منابع  پایدار برای حوزه های علمیه و همچنین ارتقای سطح علمی طلاب مدارس استان است که این کار را با جدیت ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: تجهیزات و امکانات سخت افزاری مدارس علمیه قزوین بسیار فرسوده است و امیدواریم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بتوانند این مشکل را مرتفع نمایند.

 ابوالفضل یاری نیز به نقش مهم روحانیت در جامعه پرداخت و بیان کرد: روحانیت و حوزه های علمیه مرکز و کانون هدایت بوده و در عرصه های مختلف نقش آفرین و تاثیرگذارند.

 رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان قزوین عنوان کرد: دست اندرکاران استانداری و سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان، نگاه ویژه ای به حوزه علمیه قزوین داشته و خدمتگزاری به سربازان امام زمان(عج) را مایه افتخار می دانیم.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha