جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همايش طليعه حضور حوزه علميه خواهران مازندران؛ آيت الله علم الهدي

حوزه/ آیت الله علم الهدی در دیدار با طلاب مدارس علمیه خواهران مازندران گفت: طلاب به عنوان عناصر فعال در کف جامعه باید مردم را با ملاک های یک نماینده انقلابی و ولایی آشنا کنند تا افرادی وارد مجلس شوند که ارزشی بوده و با خط ولایت زاویه نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، آیت الله علم الهدی در دیدار با طلاب مدارس علمیه خواهران مازندران، در مهدیه مشهد بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در حوزه علمیه خواهران وجود دارد این است که اغلب برنامه های آن کپی برداری از حوزه علمیه برادران است، در صورتی که از نظر فعالیت های فرهنگی، تبلیغی و ... وضعیت خواهران متفاوت است.

وی افزود: یکسان بودن نظام آموزشی حوزه های علمیه برادران و خواهران جهت ارتقای ظرفیت علمی خواهران طلبه کار پسندیده ای است، اما شما بانوان باید تلاش کنید تا بستر اجتماعی انجام وظیفه خود را با آقایان اشتباه نگیرید.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: با توجه به این که برای بانوان بستر و زمینه نفوذ در خانواده ها مهیا است، لذا خواهران طلبه می توانند با ایجاد سلسله ارتباطات عاطفی، ارزش های راستین انقلابی و اسلامی را در خانواده ها نهادینه کنند.

وی اعلام کرد: مادران و بانوان، قلب خانه هستند، به همین خاطر اگر انگیزه های انقلابی از داخل خانواده شروع شود، همه اعضای خانواده دارای انگیزه می شوند.

وی گفت: در مازندران هر کدام از شما خواهران طلبه در هر وضعیتی که هستید، باید حداقل ده خانواده را تحت نفوذ خود قرار دهید و آنها را با مسائل انقلاب و ارزش های اسلامی آشنا کنید تا بدین وسیله انقلاب در سطح جامعه توسعه بیشتری پیدا کند.

علم الهدی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: شما طلاب به عنوان عناصر فعال در کف جامعه باید در دل خانواده ها رفته و سعی کنید مردم را با ملاک های یک نماینده انقلابی و ولایی آشنا کنید تا افرادی وارد مجلس شوند که ارزشی بوده و با خط ولایت زاویه نداشته باشند.

انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha