شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام هاشمی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: انقلاب اسلامی در منطقه و جهان در حال پیش روی است و روز به روز قوی تر و تاثیرگزار تر می شود و این از دلایلی است که موجب شده است که دشمنان، انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  سید ضیاءالدین هاشمی، عصر امروز در نشست بصیرتی طلاب و اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج گفت: یکی از راه هایی که بخواهیم به مدارج بالای علمی و معنوی برسیم این است که باید زبان خود را کنترل کرده و از گفتن مطالب بیهوده پرهیز نماییم.

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: شما طلاب علوم دینی باید برای افزایش بصیرت و معرفت نسبت به معارف قرآن و اهل بیت (ع) جدیت داشته باشند.

وی بیان کرد: تقویت فرهنگ مطالعه باید در بین طلاب حوزه های علمیه بیش از پیش افزایش پیدا نموده و باید قبل از حضور اساتید به کلاس درس مطالعه کافی داشته باشید.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: طلاب حوزه های علمیه باید ارتباط خود را با خداوند تقویت نموده و از نظر اخلاقی رشد کنند.

وی به تبعیت از ولایت در کشور به عنوان عامل هوشیاری در برابر تمام توطئه های دشمنان اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی طی چهل سال گذشته تمام توان و قدرت خود را برای براندازی جمهوری اسلامی به کار گرفته اند و آخرین توطئه دشمنان نیز با مدیریت رهبری معظم انقلاب اسلامی و حضور پرشور در صحنه طی ۴۸ ساعت در کشور نقش برآب شد ولی آحاد ملت بدانند که شرارت ها همچنان ادامه دارد.

امام جمعه شهرستان آوج اظهار کرد: انقلاب اسلامی در منطقه و جهان در حال پیش روی است و روز به روز قوی تر و تاثیرگزار تر می شود و این از دلایلی است که موجب شده است که دشمنان، انقلاب اسلامی را مورد هجمه قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha