پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس آمادگی حوزه علمیه استان را در جهت اجرای طرح ولایت اعلام کرد و گفت: در راستای توسعه و تکثیر طرح ولایت آمادگی داریم که این طرح را بومی سازی کنیم تا تکثیر شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی عصر سه شنبه در نشست تبیین طرح ولایت و معرفی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) واحد شیراز که در مدیریت حوزه علمیه فارس برگزار شد، طرح ولایت را یکی از اقدامات موثر و مفید موسسه امام خمینی(ره) دانست و اظهار داشت: خروجی این طرح به نسبت هزینه ها، آثار مبارکی در طول سالیان گذشته داشته است.

وی، آمادگی حوزه علمیه استان فارس را در جهت اجرای طرح ولایت اعلام و اضافه کرد: در جهت توسعه و تکثیر طرح ولایت اعلام آمادگی می کنیم، درواقع این آمادگی را داریم که طرح ولایت را بومی سازی کنیم تا تکثیر شود.

مدیر حوزه علمیه استان فارس، اجرایی شدن طرح ولایت در استان فارس را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اکنون برخی از اساتید بالفعل قابلیت این را دارند که در این بخش ورود کنند، اما برای برخی دیگر از اساتید شاید چند جلسه کارگاهی و آموزشی نیاز باشد تا بتوانند فرایند طرح ولایت را فرا بگیرند.

وی با اشاره به اینکه اگر طلاب به لحاظ مبانی جامعه شناختی که نیاز دارند فوق برنامه نداشته باشند در جامعه کنونی فرقی با دانشجویان ندارند، عنوان کرد: مدارس علمیه شیراز این ظرفیت را دارا هستند تا طرح ولایت در آنان اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی به ظرفیت دانشجویان در اجرای طرح ولایت اشاره و خاطرنشان کرد: با همکاری نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها این ظرفیت برای دانشجویان وجود دارد که طرح ولایت دانشجویی هم در شهر سومین حرم اهل بیت(ع) اجرایی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha