جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی خادمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: غائله اخیر در کشور می‌توانست اقتدار و عظمت کشور و انقلاب اسلامی را با مخاطره مواجه کند؛ اما حضور و هدایت بهنگام امام جامعه و بصیرت و مشارکت فعال در مقابله با آشوب‌ها، آن را تبدیل به فرصتی برای تجدید میثاق مردم انقلابی بدل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، امروز در نشست با مسئولان فرهنگی استان، با اشاره به ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در بین اقشار مختلف جامعه، اظهار کرد: بیانیه گام دوم در سال چهلم انقلاب اسلامی و در کوران فشار حداکثری روانی و تبلیغاتی دشمن که احمقانه و کوردلانه چهلمین سال انقلاب اسلامی را پایان عمر انقلاب قلمداد کرده بودند، از مصادیق تبدیل تهدید به فرصت بود.

وی افزود: فراخوان رهبر حکیم انقلاب اسلامی برای مشارکت در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و نقشه راه ۵۰ سال آینده کشور جلوه‌ای دیگر از این هنرمندی امام امت اسلام است.

حجت‌الاسلام خادمی با بیان اینکه سال ۹۸ سال تراکم تهدیدها نیست بلکه سال تراکم فرصت‌ها و گشایش‌ها است، گفت: تقریباً همه کارشناسان دستگاه‌های مربوطه در کشور سال ۹۸ را سال تراکم تهدیدها و فشارها دانسته بودند و گزارش‌ها به محضر مقام معظم رهبری رسیده بود؛ اما ایشان با بصیرت الهی و هوشمندی انقلابی خود، در سخنرانی اول فروردین ۹۸ برخلاف پیش‌بینی و انتظار همگان سال ۹۸ را سال گشایش‌ها و فرصت‌ها دانستند.

وی افزود: این مطلب بدین معنا نیست که در سال ۹۸ هیچ تهدیدی متوجه ایران انقلابی نخواهد شد؛ بلکه این سخن بدین معناست که تهدیدهای مختلف در این سال، تبدیل به فرصت خواهد شد.

حجت‌الاسلام خادمی ادامه داد: کما این‌که دیدیم از ابتدای سال ۹۸ سیل کم‌نظیر در بسیاری از استان‌های کشور فضایی از هراس و ترس را به وجود آورد، لکن به عنایت الهی و هدایت رهبری و تلاش‌های مسئولان و به‌ویژه حضور شورانگیز و حماسی ده‌ها هزار نفر از جوانان بسیجی و انقلابی برای کمک و امداد و بازسازی مناطق سیل‌زده این تهدید بزرگ را تبدیل به فرصتی برای به جلوه درآمدن اتحاد و همدلی و روحیه جهادی و تقویت گفتمان انقلابی شد.

وی اظهار کرد: نمونه دیگر غائله اخیر در کشور بود که می‌توانست اقتدار و عظمت کشور و انقلاب اسلامی را با مخاطره مواجه کند؛ اما حضور و هدایت بهنگام امام جامعه و بصیرت و مشارکت فعال در مقابله با آشوب‌ها، آن را تبدیل به فرصتی برای تجدید میثاق مردم انقلابی و کارگاهی گسترده برای تمرین مطالبه گری منطقی و عقلانیِ مردمی کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: طبیعی و بدیهی است که این تهدیدها و چالش‌ها ادامه یافته و تشدید خواهد شد، چنانچه رهبر عزیزمان در دیدار با تولیدکنندگان فرمودند تحریم به این زودی‌ها تمام نخواهد شد.

وی افزود: پس قطعاً باید برای این‌که این تهدید دائمی تبدیل به فرصت دائمی شود لازم است راه‌های تبدیل تهدید تحریم به فرصت استقلال اقتصادی را شناخت و آن را فراگرفت و عملی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha