جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلاب خواهر

حوزه/ طلاب خواهر خوزستانی، با حضرت صاحب العصر و الزمان(عج) بیعت کردند که همواره در خدمت صادقانه به اسلام ناب محمدی(س) و مذهب تشیع علوی ثابت قدم، باقی بمانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین قرائت میثاق نامه طلاب جدیدالورود مدارس علمیه خواهران خوزستان، در ذیل همایش «طلیعه حضور» برگزار شد.

در این آیین، طلاب خواهر خوزستانی، با حضرت صاحب العصر و الزمان(عج) بیعت کردند که همواره در خدمت صادقانه به اسلام ناب محمدی(س) و مذهب تشیع علوی ثابت قدم، باقی بمانند.

بر اساس این گزارش، متن این میثاق نامه، بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنکُمْ وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ

ما طلاب حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، از الطاف خداوند متعال و عنایات اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) به‌ویژه توجهات خاصه حضرت ولی‌عصر(عج) سپاس گذاریم که این توفیق گران‌بها را نصیبمان کرد تا در شمار شاگردان مکتب نورانی امام جعفر صادق(ع) قرار گیریم.

اکنون در پیشگاه خداوند متعال و ارواح مقدس انبیا عظام و امامان معصوم(ع) با خدای خود میثاق می‌بندیم که در راه تهذیب نفس، فراگیری علوم دینی و خدمت صادقانه به اسلام ناب محمدی(س) و مذهب تشیع علوی از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم و در مسیر پاسداری از حریم دین و احکام اسلامی، تمام سعی خود را بذل نموده و تحت عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره در طول حیات خویش، خادم راستین مکتب جعفری و سرباز فداکار حضرت بقیه‌الله الأعظم(عج) باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha