پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران

حوزه/ حجت الاسلام اسماعیل زاده، تشکیل انجمن های علمی را فرصت مناسبی برای تقویت برنامه های پژوهشی در سطح مدارس علمیه دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران، امروز در نخستین نشست شورای تخصصی انجمن های علمی حوزه علمیه استان، در ساری به اهمیت تشکیل و راه اندازی انجمن های علمی اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت بالای علمی که حوزه علمیه استان دارد تشکیل چنین انجمن هایی ضروری است.

وی، تشکیل انجمن های علمی را فرصت مناسبی برای تقویت برنامه های پژوهشی در سطح مدارس علمیه دانست و افزود: با توجه به ظرفیت های مناسبی که در استان وجود دارد به طور حتم تشکیل این انجمن های علمی می تواند در تقویت فعالیت های پژوهشی حوزه بسیار اثرگذار باشد.

 اسماعیل زاده با اشاره به این که در حال حاضر اساتید مجرب در رشته ها و تخصص های مختلفی در سطح حوزه علمیه استان داریم، بیان داشت: تشکیل انجمن های علمی موجب بهره گیری از توان و ظرفیت علمی این استاد در فعالیت های علمی و پژوهشی خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: با توجه به ظرفیت علمی که در رشته های تفسیر، کلام، تاریخ، تبلیغ، فرقه و مذاهب و روانشناسی داریم می توان انجمن های مرتبط را در سطح مازندران راه اندازی کنیم.

وی، یکی از راه های مهم جهت تقویت مسأله پژوهش در سطح حوزه های علمیه را تقویت انجمن های علمی دانست و بیان داشت: این انجمن ها فرصتی برای طرح مباحث مهم علمی در سطح حوزه های علمیه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha