شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
روستا آزاد

حوزه/ حجت الاسلام روستا آزاد، پایبندی به اخلاق و معنویت را روح حاکم بر بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت: باید سعی کنیم علم و اخلاق را در جامعه با هم پیش ببریم و در ترویج آن کوشا باشیم.

حجت الاسلام سعید روستا آزاد  در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب جمع بین معنویت و اخلاق بوده و به دنبال تثبیت فضائل اخلاقی و جایگاه معنوی انسان است.
 

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: بخشی از بیانیه مربوط به افتخارات نظام و بخشی هم شامل توصیه هاست که تمام دستگاه های حوزوی، اجرایی و تمامی مردم را شامل می شود.
 

وی ادامه داد: بخش های معنوی جزء بالاترین شعار ها وجهت دهنده تمامی حرکت ها بوده و اگر حاکمیت خود را موظف به موازین اخلاقی کند موفق خواهد بود و آثار آن در جامعه بیشتر و مشکلات حل خواهد شد.
 

روستا آزاد بیان کرد: روح حاکم بر بیانیه گام دوم انقلاب پایبندی به اخلاق و معنویت است که رهبر انقلاب زمینه سازی برای مشارکت مردم و کمک به مجموعه های مردم نهاد از جمله وظیفه های مهم در این زمینه دانسته اند و سپس موضوعات اخلاقی شخصی وحکومتی است که نیاز است رعایت گردد.
 

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تأکید کرد: باید سعی کنیم علم و اخلاق را در جامعه با هم پیش ببریم و در ترویج آن کوشا باشیم، چراکه علم بدون اخلاق و معنویت، ضرر می‌زند.

وی تصریح کرد: تمام نیروهای مختلف در دستگاه‌ها و قوای مقننه، مجریه، قضائیه و سایر امور همگی حاصل حوزه و دانشگاه است و اگر این زیرساخت‌ها درست شود، بسیاری از مشکلات پیش نخواهد آمد.
 

روستا آزاد، مسئله معنویت و اخلاق را مهم‌ترین عنصر مطروحه در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: اجرایی کردن این بیانیه در جامعه بسیار مهم است و نباید مانند برخی از بیانات رهبری از این مطالبه ایشان غافل شود چراکه بیانیه گام دوم چراغ راهنمایی برای ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی است.
 

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در پایان گفت: طلاب باید متن بیانیه گام دوم را مطالعه کنند تا بتوانند منویات رهبر معظم انقلاب را پیگیری کنند؛ آن چیزی که مهم و مد نظر رهبری است، عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در بطن جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha