جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ولی فقیه در مازندران

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که وابستگی کشور به درآمدهای نفتی باید به صفر برسد، گفت: مسئولان کشور از این فرصتی که در سایه تحریم های نفتی آمریکایی ها به وجود آمده به نفع کشور بهره گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار  جمعی از مسئولان شرکت نفت ساری با اشاره به این که قیمت سوخت تأثیر مستقیمی بر زندگی عموم مردم دارد، گفت: تصمیم گیری ها در این حوزه باید کاملاً کارشناسی و دقت انجام شود.

وی با بیان این که نباید تصمیم گیری در یک حوزه منجر به فشارهای اقتصادی به مردم در سایر بخش ها شود، افزود: مسؤولان باید با نظارت دقیق و مستمر مانع از هر گونه افزایش قیمت در بخش های مختلف شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز کشورمان در وضعیت تحریمی به سر می برد، خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی در طول سال های اخیر با تشدید تحریم ها علیه ملت ایران در تلاش هستند این مردم را تسلیم خواسته های نامشروع خود کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، تحریم ها را فرصت مناسبی برای استقلال و خودکفایی کشور دانست و گفت: تجربه چهل ساله ثابت کرده وقتی کشورمان در یک بخشی با تحریم مواجه بوده، با تلاش و جدیت نخبگان و دانشمندان داخلی توانستیم در همان بخش به خودکفایی برسیم.

امام جمعه ساری، یکی از مشکلات کشورمان در طول دهه های اخیر را وابسته بودن به نفت دانست و افزود: تحریم نفتی دشمن یک فرصت مغتنمی برای رهایی بودجه کشور به درآمدی های نفتی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که نباید کشور تنها به نفت متکی باشد، ادامه داد: ظرفیت های بسیاری در کشورمان وجود دارد که باید از آن نهایت استفاده به عمل آید.

وی با بیان این که وابستگی کشور به درآمدهای نفتی باید به صفر برسد، خاطرنشان کرد: مسئولان کشور از این فرصتی که در سایه تحریم های نفتی آمریکایی ها به وجود به نفع کشور بهره گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود همچنین بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف در انرژی و سایر بخش های کشور تأکید کرد و گفت: متأسفانه الگوی مصرف ما نیز در کشور صحیح نیست و نیازمند اصلاح است.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha