چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
جهرم

حوزه/ مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور گفت: شرایط آینده مانند گذشته نیست، بلکه پیچیده و دشوار تر از گذشته است و طلاب باید برای تحولات آینده آماده شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین حسین رحیمیان، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه جهرم و خفر با اشاره به اینکه جهرم شهری انقلابی و متدین است، اظهار داشت: جهرم دارای شخصیت های ممتاز و متدین از جمله آیت الله شب زنده دار و سید عبدالرسول شریعت مداری است.

وی با بیان اینکه در گذشته این گونه بود که حوزه ها افرادی را تربیت می کردند که محبوب جامعه بوده اند، افزود: شرایط آینده مانند گذشته نیست، بلکه پیچیده و دشوار تر از گذشته است، شما طلاب نیز برای دیروز نه، بلکه برای آینده خلق شده اید.

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: طلاب باید برای فردای دشوارتر و پیچیده تر آماده شوند؛ گذشتگان مانند امام(ره) و علامه طباطبائی تلاش های بسیاری کرده اند و به خوبی از عهده مسئولیت بر آمدند، اکنون نیز نوبت شما است که از توانمندی های خود استفاده کنید.

وی با تاکید بر اینکه طلاب باید سرمایه های نشاط، استعداد و توانمندی های خود را حفظ کنند و آن را از دست ندهند، عنوان کرد: سختی ها همیشه وجود دارد، اما باید تلاش و احساس مسئولیت کرد تا به قله رسید.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در پایان سختی ها و تلاش ها را زمینه رشد طلاب دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha