جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار فدوی

حوزه/ سردار فدوی گفت: سپاه براساس مدیریت انقلاب، امام راحل و فرمانده کل قوا پیش می رود و همین مسئله موجب موفقیت این نهاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار فدوی پیش از ظهر امروز درمراسمی که به مناسبت نکوداشت هفته پژوهش و رونمایی از مجموعه روایت داستانی زندگی شهدای روحانی در پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) قم برگزار شد،گفت:متاسفانه در شرایطی قرار داریم که بعد از 40سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز شاهد بعضی از تفکرات و سیستم جبهه استکباری هستیم، اگر در کشور مشکلاتی وجود دارد، چون طبق تفکر و سیستم دشمن و عوامل آنها عمل می شود. از جمله در مسائل اقتصادی، آموزشی و... .

جاشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: برخی  هم که لباس روحانیت بر تن دارند، گوش و فکر شان به مبانی غربی است و حاضر نشدند به مبانی انقلاب توجه و عمل کنند.

وی بیان کرد: در این بین بعضی نهادها و موضوعات هست که انقلاب در آن مدیریت داشته که یکی راه اندازی سپاه بوده است. سپاه براساس مدیریت انقلاب، امام راحل و فرمانده کل قوا پیش می رود و همین مسئله موجب موفقیت این نهاد شده است.

فدوی اظهار داشت: یکی از موارد راه اندازی پژوهشگاه امام صادق(ع) است، این پژوهشگاه می تواند در حل بسیاری از مسائل مهم در کشور و نظام همکاری کند.یکی از رسالت های مهم این پژوهشگاه بررسی نیازهای روز جامعه، کشور و انقلاب است.

وی بیان کرد: از دیگر رسالت های این پژوهشگاه حل بسیاری از مسائلی است که در درون نیروهای مسلح وجود دارد و هنوز بعضا برای آن پاسخی نیافته اند، ازجمله موضوعات دفاعی و نظامی است. برای حل این مسائل باید برنامه داشت.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: روش آن قدر مهم است که بعضا بالاتر است از هدف است، ولی بعضی مواقع باید از روش به دلیل پاسخ ندادن به حل مشکلات عبور کرد و به مسئله بالاتر رسید.

این فرمانده افزود: از جمله این موضوعات ضروریات اسلام مانند حجاب است. برای این مسئله فطری که در حال تبدیل شدن به چالش در کشور است، باید راه حلی ارائه داد.

وی بیان کرد: از دیگر موضوعات اقتصاد است.آیا اسلام درمورد بحث اقتصاد اسلامی دستور العملی ندارد. اگر دستور العمل ندارد، پس چگونه دین کاملی است؟. کار پژوهشگاه حل این نوع موضوعات است.

فدوی با تاکید بر این که رسالت پژوهشکاه حل مسائل ضروری انقلاب و کشور است، اظهار داشت: امروز یکی از رسالت های این پژوهشگاه بررسی نظریه ولایت فقیه و مبانی فکری امام راحل و رهبر انقلاب است.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: در شرایطی قرار داریم که بعضی افراد در نظریه ولایت فقیه مطلقه مشکک اند، قبول ندارند. باید بر روی این نظریه کار شود، تحقیقاتی عمیقی صورت گیرد.

وی بیان کرد:  بعضیها  وقتی مسئولیتی در کشور می گیرند، بعضی از ضروریات کشور را قبول ندارند و به آن التزام  ندارند.الان شرایط این است.: این مسائل و مسائل دیگر نشان می دهد اگر انتخابات و رأی آگاهانه نباشد،  8سال کشور در بدترین شرایط قرار می گیرد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha