پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رجبی

حوزه/ مراسم افتتاحیه نمایشگاه پژوهشی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با حضور حجت الاسلام والمسلمین رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم افتتاحیه نمایشگاه پژوهشی مؤسسه آموزشی وپژوهشی امام خمینی(ره) با حضور حجت الاسلام والمسلمین رجبی، قائم مقام مؤسسه آموزشی امام خمینی(ره)، در این مؤسسه در قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی بر اهمیت و ضرورت فعالیت پژوهشی در موضوعات بیانیه گام دوم انقلاب و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تأکید کرد و پژوهش در این دو موضوع مهم را از ضروریات کار پژوهشی پژوهشگران و اساتید این مؤسسه برشمرد.

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: همه تلاش این است این مؤسسه با انجام فعالیت های پژوهشی درست، گرهی از کار جامعه را برآورده کند.

وی بیان داشت: تاکنون سعی شده پژوهش های صورت گرفته براساس نیازهای روز و رفع مشکلات جامعه، نظام و انقلاب باشد و از بین به بعد هم همین خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی گفت: این مؤسسه توانسته براساس راهبرد و اهداف مشخص و مشی آیت الله مصباح یزدی، گام های صحیح و درستی در تربیت پژوهشگر بردارد و به حتی به موفقیت های بسیار خوبی در مسائل مجله علمی پژوهشی، تدوین کتاب و... دست پیدا کند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha