شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ حجت‌الاسلام مولوی، از اعزام هفتگی بیش از ۱۶۰ مبلغ خواهر و برادر به نقاط محروم خوزستان خبرداد.

حجت‌الاسلام مرتضی مولوی، کارشناس اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از اعزام هفتگی و مستمر بیش از ۱۶۰ مبلغ خواهر و برادر به مناطق محروم خوزستان خبر داد و اظهارداشت: مبلغان به‌صورت دوره‌ای در مناطق محروم و آسیب دیده مستقر و به مردم خدمت‌رسانی فرهنگی می‌کنند.

وی با اشاره به نقاط مورد هدف، گفت: مبلغان اعزامی از سوی دفتر تبلیغات در نقاط محروم شهرهای دزفول، سوسنگرد، شادگان، آبادان، خرمشهر، ایذه، باغملک، مسجدسلیمان و روستاهای اطراف شهرهای مذکور فعالیت می‌کنند.

حجت‌الاسلام مولوی، با بیان اینکه کمک‌رسانی دینی و تقویت بنیه‌های اسلامی از مهم‌ترین اهداف مبلغان در مناطق محروم است، گفت: برگزاری نماز جماعت، پاسخگویی به مسائل شرعی و دینی، سخنرانی مذهبی، بیان احکام و برگزاری برنامه‌های فرهنگی، دینی و ورزشی در مدارس از جمله فعالیت‌های مبلغان در این مناطق می‌باشد.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های مبلغان در نقاط محروم، اظهارکرد: برگزاری کلاس‌های دینی- اعتقادی و مشاوره‌های اسلامی به خانواده‌ها و جوانان از دیگر فعالیت‌های مبلغان در نقاط تبلیغی است که بحمدالله با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha